Spike Geplaatst: 23 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2004 Okay, niet meer bekvechten nu, ontopic! oud nieuws :lol:, maar het is nog ** 5 dagen ** , en 2 dagen voor america die zitten echt te duimen <_< . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2004 dan komt er ook lekker veel info over 2 dagen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 24 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2004 (bewerkt) dan komt er ook lekker veel info over 2 dagen da klopt, maar wil toch zo veel moegelijk w8en tot dat ik hem zelf heb! :lol: . en ja heb gisteren nog vc gedaan ff lekker achtena gezeten door de politie en ik lekker in een tank :lol: B) . wie gaat er volgende week nog veel game om de tijd wat harder te laten gaan? :lol: . Edit: morgen komt die in vs uit men o men B) . en voor ons nog maaar 3 dagen :rolleyes: . ook zo voorbij!. Bewerkt: 24 oktober 2004 door Spike Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 HOERA nog 2 dagen dan heb ik gta sa pre order bij bart smit B) en heb bij bart smit gevraagt of in elke bart smit winkel de preorder verkoop op de 28 ste is en de verkoper zei waarschijnlijk wel maar dat ligt aan de bart winkel zelf of hun de 28ste of de 29 ste gaan verkopen.hij denkt dat in elke winkel van bart smit de pre order op de 28 ste begint dus je moet even naar bart gaan en vragen wanneer hun beginnen met de verkoop en als het op de 28 ste is moet je gta sa even bestellen en dan nog maar 2 dagen wachten B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 K vraag me a of ik er zo'n GTA freak uitzie, was daarnet bij moviemax, was ff aan het kijken of ze toch SA nog niet hadde, plots die verkoopster tegen mij: San Andreas komt donderdagavond ofwel vrijdagmorgen, Zonder dat ik iets gevraagt had Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ripper Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 had ik ook :huh: ik belde en zie me naam en hij zei gelijk he beld zeker voor GTA SA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickdezot Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 komt ie inde videotheken later uit dan in de winkels? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ripper Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 denk het wel jah koop hem man is veel cooler Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickdezot Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 ik speel het ff slim, kheb het geld niet genoeg gekregen van men ma, dus ga ik hem eerst huren en laat ik het aan mijn kleien broers zien en dan zullen ze hem kost wat kost willen hebben, dan zullen ze zagen bij men vader en van men vader krijgen die 2 toch alles gedaan : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 nog 2 dagen*raakt bewusteloos* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickdezot Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 wrm moest ik hier over weten, als ik nu niets over sa geweten had was er geen strees en dan kwam ik en van de weken in de videotheek bij de spelletjes kijken en dan zie ik daar gta sa staan en dan...wooooow....happy happy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 Internet veranderde mijn leven ook... Tijd ging veel sneller, maar ik herinner me nog goed toen er nog stond : Countdown : 70 days 10 hours etc etc... Zware dagen ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickdezot Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 jah eerst hoorde ek dat er een nieuwe gta uitkwam en hebk er een paar dinge over geleze en screens van gezien, en dan kreeg ek plots de release datum te zien en dan ging het van naar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta-san-andreas-allesweter Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 jippie ik heb lekker vakantie nog 2 dage bijna 1 omdat deze dag bijna voorbij is. Hij komt op 28 oktober. Tenminste waar ik woon. En wat ik het allerliefste wil is dat hij niet op xbox uitkomt Die kak xboxers met hun halo. Halo is gaaf maar ik gta sa is beter en dat kunnen ze hopelijk niet van de ps2 jatten. :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 Nog één dagje ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.