Jump to content

het aftellen van sa!


Spike

Recommended Posts

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Spike

    14

  • The Outlaw

    8

  • Ripper

    8

  • Tupac A. Shakur

    8

dan komt er ook lekker veel info over 2 dagen

da klopt, maar wil toch zo veel moegelijk w8en tot dat ik hem zelf heb! :lol: ;) . en ja heb gisteren nog vc gedaan ff lekker achtena gezeten door de politie en ik lekker in een tank :lol: :puh: B) . wie gaat er volgende week nog veel game om de tijd wat harder te laten gaan? :lol: :D .

Edit: morgen komt die in vs uit men o men B) ;) . en voor ons nog maaar 3 dagen :rolleyes: . ook zo voorbij!.

Bewerkt: door Spike
Link to comment
Delen op andere websites

HOERA nog 2 dagen dan heb ik gta sa :D pre order bij bart smit B)

en heb bij bart smit gevraagt of in elke bart smit winkel de preorder verkoop op de 28 ste is en de verkoper zei waarschijnlijk wel maar dat ligt aan de bart winkel zelf of hun de 28ste of de 29 ste gaan verkopen.hij denkt dat in elke winkel van bart smit de pre order op de 28 ste begint dus je moet even naar bart gaan en vragen wanneer hun beginnen met de verkoop en als het op de 28 ste is moet je gta sa even bestellen en dan nog maar 2 dagen wachten B)

Link to comment
Delen op andere websites

K vraag me a of ik er zo'n GTA freak uitzie, was daarnet bij moviemax, was ff aan het kijken of ze toch SA nog niet hadde, plots die verkoopster tegen mij: San Andreas komt donderdagavond ofwel vrijdagmorgen, Zonder dat ik iets gevraagt had :D

Link to comment
Delen op andere websites

ik speel het ff slim, kheb het geld niet genoeg gekregen van men ma, dus ga ik hem eerst huren en laat ik het aan mijn kleien broers zien en dan zullen ze hem kost wat kost willen hebben, dan zullen ze zagen bij men vader en van men vader krijgen die 2 toch alles gedaan : :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

wrm moest ik hier over weten, als ik nu niets over sa geweten had was er geen strees en dan kwam ik en van de weken in de videotheek bij de spelletjes kijken en dan zie ik daar gta sa staan en dan...wooooow....happy happy

Link to comment
Delen op andere websites

jippie ik heb lekker vakantie nog 2 dage bijna 1 omdat deze dag bijna voorbij is. Hij komt op 28 oktober. Tenminste waar ik woon. En wat ik het allerliefste wil is dat hij niet op xbox uitkomt :puh: Die kak xboxers met hun halo. Halo is gaaf maar ik gta sa is beter en dat kunnen ze hopelijk niet van de ps2 jatten. :ph34r:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...