Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Zeer mooi, maar waarom maak je hier een heel nieuw topic over?

En als je dat zegt, zet je er best ook de link naartoe, want zo gaan we je echt niet geloven. :clown:

Geplaatst:

Die geruchten zijn daar gewoon door een of ander onwetende fan gepost. Met wat hij of zij het liefst in GTA zit.

Om deze reden zijn wij oa. WikiGTA gestart zodat we een kwalitatief hoge informatie website over GTA hebben.

Geplaatst:

Dat is waar, er staat ook dat het nog helemaal niet klaar is voor Wikipedia en dat het binnen 2 Weken verwijderd zal worden. Ook zijn geruchten meestal niet waar. We wachten gewoon beter af tot Rockstar Info vrijgeeft. Geduld is een schonze zaak.

Geplaatst:

ik denk dat het gerust waar zou kunnen zijn van van die villa die ingestort is die heb ik al vaker gehoordt ergens

• 2 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

*bump*

Ik heb op een site een plaatje gezien over VCS, en daar stond een vaag watervoertuig op, die gasten hebben de Vortex van san andreas er naast gezet. het lijkt er erg op, het kan dus zijn dat de vortex ook in VCS is!

Er word ook gezegt dat de skimmer terug zou komen!

Bewerkt: door .::FLIPKIP::.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...