dynastus Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 op wikipedia staan wat geruchten over vice city stories Reageren
Dizzee Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Zeer mooi, maar waarom maak je hier een heel nieuw topic over? En als je dat zegt, zet je er best ook de link naartoe, want zo gaan we je echt niet geloven. Reageren
Velaro Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Zoals Dizzee zegt hoef je hier niet een gehee nieuw Topic voor aan te maken Om het duidelijk te maken heb ik even gezocht. Je kan Geruchten en nog wat dingen >Op deze Pagina van WikiPedia< bekijken. Reageren
Joriz Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Die geruchten zijn daar gewoon door een of ander onwetende fan gepost. Met wat hij of zij het liefst in GTA zit. Om deze reden zijn wij oa. WikiGTA gestart zodat we een kwalitatief hoge informatie website over GTA hebben. Reageren
Velaro Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Dat is waar, er staat ook dat het nog helemaal niet klaar is voor Wikipedia en dat het binnen 2 Weken verwijderd zal worden. Ook zijn geruchten meestal niet waar. We wachten gewoon beter af tot Rockstar Info vrijgeeft. Geduld is een schonze zaak. Reageren
Rullez Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 ik denk dat het gerust waar zou kunnen zijn van van die villa die ingestort is die heb ik al vaker gehoordt ergens Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 (bewerkt) *bump* Ik heb op een site een plaatje gezien over VCS, en daar stond een vaag watervoertuig op, die gasten hebben de Vortex van san andreas er naast gezet. het lijkt er erg op, het kan dus zijn dat de vortex ook in VCS is! Er word ook gezegt dat de skimmer terug zou komen! Bewerkt: 11 augustus 2006 door .::FLIPKIP::. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.