Pipz Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 In het begin heb je een witte en een zwarte hemd Maar kan je later ook meer bijvoorbeeld Beige of bruin enz. Want ik wil een beetje op Ceesar lijken en op een andere gast uit Los Santos die drugs verkoopt (die ook een soort bruin hemdje heeft en die ik graag wil) Dus mijn vraag Kan je later andere Kleuren hemden kopen? En dan mijn bedankje Een paar topics terug heb ik gevraagd hoe je 2 geweren in je handen kunt krijgen Jullie hebben daar antwoord op gegeven en het klopt Ik heb nu 2 Micro Tec9's Bedankt daarvoor allemaal. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 In het begin heb je een witte en een zwarte hemdMaar kan je later ook meer bijvoorbeeld Beige of bruin enz. Want ik wil een beetje op Ceesar lijken en op een andere gast uit Los Santos die drugs verkoopt (die ook een soort bruin hemdje heeft en die ik graag wil) Dus mijn vraag Kan je later andere Kleuren hemden kopen? Deze kun je bij Binco kopen. Na de missie "Nine Ak's" ofzo, is de kleding winkel Binco open. Je moet dan de Black Tank kopen bij Shirts. En dan mijn bedankjeEen paar topics terug heb ik gevraagd hoe je 2 geweren in je handen kunt krijgen Jullie hebben daar antwoord op gegeven en het klopt Ik heb nu 2 Micro Tec9's Bedankt daarvoor allemaal. Blij dat je het nu hebt. Veel plezier en succes ervan! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.