woods Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2004 ik maak een mod die alle kleuren verandert ik ben net begonnen ik heb nog geen datum Reageren
Eclipse Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2004 oke ik ben benieuwd..als je al een beetje hebt gemaakt is het misschien leuk om screen te plaatsen Reageren
woods Geplaatst: 18 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2004 ik heb nog geen schreens want er zit een fout in maar ik weet waar het aan licht Reageren
volvoboy Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Geplaatst: 9 november 2004 Ik wil van helemaal uit het niets een auto maken hoe doe ik dat? Reageren
PatrickW Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Geplaatst: 9 november 2004 Als je nog nooit een bestaande car-model hebt aangepast, is het bijna niet te doen. Ik zou dus beginnen vanuit een bestaande auto die er op lijkt. Als je dat een paar keer gedaan hebt, zou je er over kunnen denken om vanuit het niets een nieuwe auto te maken. Zoals met alle vormen van modden, niet direct te veel hooi op de vork nemen... Reageren
Ken-D Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 Dat je niet gelijk een uber duber nooit eerder gemaakte mod kan maken. Probeer gewoon wat dingen aan te passen met Zmodeler. Postaldude Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.