Jon-asses Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 (bewerkt) Onderwerp:Was Ronaldinho is nu Freestyle Soort design: Signature Size design: 350 x 130 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Liefst vandaag nog Na mijn eerste battle gewonnen te hebben smaakt het naar meer . Maar het liefst geen mensen die PS al meer dan een jaar kennen . Bewerkt: 5 juni 2006 door Jon-asses
Daan007 Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Ik wil wel,, Ken PS ongeveer 2 á 3 maand
wastelander Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 ja ik wil ook wel Heb PS maand ofzo
Jon-asses Geplaatst: 5 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 (bewerkt) Ja maar wastelander heeft mij het al eerder gevraagd in een PB, sorry dat ik het nog niet eerder heb gemeld maar ik had hem nogmaar net gezien . Als wastelander niet kan ofzo ben jij de eerste die dan mag . Bewerkt: 5 juni 2006 door Jon-asses
Jon-asses Geplaatst: 5 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 (bewerkt) Wastelander: Jon-asses: Laat het stemmen maar beginnen . Veel succes Wastelander . Bewerkt: 5 juni 2006 door Jon-asses
Dutchy3010 Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Ik stem op Wastelander, erg goed gemaakt hoor... Ik vind die van Jon-asses ook mooi hoor, maar Wastelander trekt me gewoon meer aan.. ik laat mijn gevoel spreken
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Ik stem op Jon-asses. Ik vind zijn signature een stuk mooier dan die van wastelander. Bij Jon-asses vind ik ook de achtergrond mooier. De tekst kan bij wastelander ook wel beter, misschien een ander kleurtje ofzo. Vote: Jon-asses
.Syfes Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 IK stem op:jon asses.,ik vind ze allebei mooi maar heb toch voor jon asses gestemt ,sorry wastelander
Rick.H Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Ik stem op Wastelander Ik vind die van Jon-asses niet zo mooi en ook voor al omdat Wastelander een beginer is en tog zulke mooie dingen maakt.
Giorgo Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 (bewerkt) Wastelander, jij kon hier een hele mooie sig van maken. Je tekst en je border verknoeien heel de sig . Het is gewoonweg te fel, daarom kan je beter altijd een zwarte border nemen. Die past overal bij, hetzelfde voor je tekst. Je hebt wel mooie tekst en teksteffecten maar je kleur.. te fel. Daarom breng ik mijn stem uit op Jon-asses, bij hem past alles een beetje. Kijk in het vervolg heel goed naar je kleuren, dat is erg belangrijk, anders stemde ik op jou . Edit : Het is nu 4 - 2 voor Jon-asses. Dat moet Levi of Slimm minder tellen . Bewerkt: 7 juni 2006 door Giorgo
Bling Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Mijn stem gaat naar Jon- asses Ik vind dat niet alleen zijn sig mooi is, hij heeft ook een goeie combinatie van kleuren gebruikt De sig van Wastelander vind ik een beetje te 'groen'. Hij ziet er verder wel goed uit hoor, je had alleen misschien wat meer verschillende kleuren kunnen gebruiken
Robin2130 Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Mijn stem gaat naar: Jon Asses[/font] Ik vind het achtergrond veel mooier en de renders vind ik ook mooier
Dago58x Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Jon-Asses ik vind jou oude sig heel erg mooi en deze is ook heel erg mooi je andere sig's waren niet zo mooi maar je gaat steeds maar vooruit mijn stem gaat naar jou . dude
Recommended Posts