organic Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 pffffffffff, ik wordt gestoord van deze missie, zou iemand deze voor me kunnen doen?? alvast bedankt GTASAsf3.b
-Matthijs- Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 (bewerkt) Vertical Bird - Mission Passed! Beloning: $50.000,- - De Hydra zal nu ook op je vliegveld in Verdant Meadows spawnen. - De minigun, rocket launcher, flamethrower en Heat-Seeking RPG Launcher spawnen nu in de ranch van Mike Toreno in Tierra Robada. Savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt! Ik heb trouwens een kaartje voor je gemaakt met het huis van Mike Toreno erop. Succes verder! Kaartje: klikken voor een vergroting Bewerkt: 5 juni 2006 door -Matthijs-
organic Geplaatst: 5 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 (bewerkt) eyyyy bedankt man, serious, je heb me gered!!!!!!!!!!!!!!!!! kan ik eindelijk verder ps: hoe doen jullie dat zonder codes?? nja, ik ben vast te ongeduldig:P Bewerkt: 5 juni 2006 door organic
Ruurd31 Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 ps: hoe doen jullie dat zonder codes?? nja, ik ben vast te ongeduldig:P je moet gewoon rustig vliegen, lekker rustig en de andere hydra's afschieten. dan kun je eventueel landen en de boten overhoop schieten.
Recommended Posts