Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

1. Posts dit in Photoshop Helpdesk (vastgeplakt)

2. Je plaatje is te groot, max 480×640. Zet anders alleen de link erin.

3. Kopieer je plaatje: Rechtermuisknop»Kopieren of Ctrl+C. Ga dan naar Photoshop en doe dan File»New. En doe dan Ctrl+V (plakken).

Bewerkt: door Ferre
Geplaatst:

maar ik heb veel renders op mijn computer staan die hij ook niet opent wat kan ik daaraan doen moet ik dan?

p.s. eerst deed hij het wel maar ik heb mijn pc geformateerd en opnieuw gëinstalleerd en nu doet hij het niet meer

Geplaatst:

Renders moet je niet kopiëren en plakken, dan gaat het transparante weg.

Sleep ze vanuit je map naar het photoshop venster, of gebruik de optie 'File -> Open..'.

Renders moet je niet kopiëren en plakken, dan gaat het transparante weg.

Sleep ze vanuit je map naar het photoshop venster, of gebruik de optie 'File -> Open..'.

als ik doe flie --> open dan doet ie nix dat is zow raar ik snap er ook nix van moet ik aan zetten dat ie png accept ofzow?

Bewerkt: door clifdon
Geplaatst:
Zoek naar je .PNG-bestand en druk er met de rechtermuisknop op -> Openen met.. - Adobe Photoshop.

ja dit weet ik maar zoals ik al in mijn topic zette komt er niets wel bedankt voor jullie moeite jmmr dat her nog niet werkt

Probeer Photoshop 7.0 nog eens opnieuw te installeren, misschien lost dat je probleem op. ;)

ook al gedaan ik zal nog is wat adere dingetjes proberen

EDIT:nou heb ik hem verwijdert maar instaleerd hij hem niet meer :'(

EDIT@: volges mij werkt allus nu weeer toch opnieuw geinstaleerd maar ook Microsoft .NET Framework 1.1 ff verwijdert

Bewerkt: door clifdon

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...