Pipz Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Hoe heet de Hoed/Pet/Muts van ryder? En waar kan je hem kopen? Binco/Prolaps/Sub urban/zip/ Victim Reageren
Dynamic Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 `Hou nou eens op met telkens topics maken!! De pet van Ryder kan je niet kopen je kan hem wel downloaden zoek maar eens op google Dynamic Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Volgens mij kun je die niet in de shops vinden.. Ik heb even gezocht voor je, misschien zit hij hier tussen: KlikEn wat dacht je van deze! compleet met muts, shirt etc.! KlikOf hier zit wat tussen: Klik Reageren
firef0x Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 je kan wel een zwarte pet kopen met de naam "tilt up" dan heb je alleen geen tekst op het petje. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 (bewerkt) hey pipz sorry dat ik het zeg maar dit moet er echt uit: ben jij een na-aper ofso? ik keek ff naar je andere topics. ook allemaal na-aperij bedenk gewoon wat zelf joh P.S. Ik wil geen quotes met harde commentaar zoals ik al zei dit moest er ff uit en het is niet lullig bedoeld maar een soort tip Bewerkt: 6 juni 2006 door gangstabadboys Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.