Crappy-Apple Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 (bewerkt) ik ben vanplan om een pc te bouwen die de ps3 voorbijsteekt en dus heb ik al een goede viedeocard gaan zoeken en nu heb ik er 1 gevonden maar nu is de vraag : -waneer verkrijgbaar of is die al verkrijgbaar ? -kan hij drictX 10 gaan ondersteunen ? -hoeveel kost hij (ik hoop niet meer als 600 euro ) ? ps : hij is 1 GB en dus vraag ik ook wie gaat hem ook kopen ? ________________________________________________________________ dat was het ! NVIDIA® GeForce® 7950 GX2 Bewerkt: 5 juni 2006 door hydra-hunter-cheata Reageren
Flitskikker Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 (bewerkt) In het navigatiemenu staat "Where to buy" dus volgens mij kun je hem al kopen. Op google vond ik dat de prijs zo'n 600 euro (599) gaat zijn. Bewerkt: 5 juni 2006 door flitskikker Reageren
Marius Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Hij ondersteund geen Directx 10 en aan 1GB geheugen heb je niks als je geen monitor hebt van 20 inch of meer. Bovendien moet de rest van je hardware goed bij deze videokaart passen als je hem beter wilt laten zijn dan de PS3 (wat toch niet kan ivm de Cell Processor). Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 5 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 maar eehh.....kan je hem niet upgraden naar directX 10 als die uit is ? Reageren
Marius Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Je kan videokaarten niet upgraden. Dus als je een videokaart wil die directx10 ondersteund dan moet je wachten tot volgend jaar (dit jaar komen ze nog niet uit). Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 5 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 damm...echt *** maar eerst toen ik mijn video card had hed ik directX 5 ofzo en toen ik sa kocht stond er ook instal directX 9c. dus dan is nu toch mijn videocard directX 9 en kan ik toch upgrade ! Reageren
Marius Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Nee, wat je kan updaten bij een installatie van een game is de DirectX HAL. Dat is de collectie drivers die er voor zorgen dat Windows kan werken met een videokaart. Daarnaast ondersteund een videokaart een bepaalde versie van DirectX, dus als je een Directx 9.0c videokaart hebt dan kan die gebruik maken van alle directx 9.0c functies. Je kan met deze videokaart (NVIDIA®GeForce 7950 GX2) dus wel DirectX 10 installeren maar niet gebruik maken van DirectX 10 functies (wel directx 9.0c), zoals shader model 4, gedeelde geheugen tussen videokaart en systeem, etc. Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 5 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 dus deze videocard kan wel een paar jaar mee ? en kan ik met deze kaart ook gta IV spelen als het op de pc uitkomt ? Reageren
Marius Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Met deze videokaart kan je inderdaad wel wat jaartjes mee (mits de rest van je PC ook goed is, als je goede prestaties wil hebben). GTA IV zal waarschijnlijk toch geen DirectX 10 functies hebben, en voor de komende jaren zal elk spel gewoon DirectX 9 nog ondersteunen of alleen gebruik van maken. Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 5 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 ok dus dan ga ik die maar kopen met 4 GB RAM en de nieuwste dubele AMD procesor en 500 GB hard disc en al die andere rommel Reageren
Marius Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Als jij 4000+ euro ervoor gaat betalen? Wat voor scherm resolutie heeft jouw scherm?? Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 5 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 WEET IK NIET MAAR IK GA ER 1 KOPEN VAN 20 " Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Ik geloof dat je er een minstens van 1200x1600 Pixels moet hebben ! Reageren
Johan O. Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 (bewerkt) ik heb hier een 21 inch scherm staan met een ATI 9250SE videokaart met 128MB en hij draait perfect op 1600x1200 en 85Hertz, dus dat van dat je 1GB nodig hebt voor 20+ inch is onzin! ik zou als ik jou was ff wachten, een half jaartje ofzo. Dan is hij iig min. 65 euro goedkoper ofzo. Bewerkt: 10 juni 2006 door Johan O. Reageren
Blastov Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Des te groter je beeldscherm des tehoger de resulotie, dat geld voor windows. Met een 9250SE kun je de nieuwste games (ook sa) echt niet op 1600x1200 draaien...Hoe meer mb voor je videokaart des te hoger de resolutie in games kan. In windows kan die altijd hoog. Trouwens hydra, is 4gb ram niet een beetje te veel van het goede ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.