Jump to content

NVIDIA® GeForce® 7950 GX2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Des te groter je beeldscherm des tehoger de resulotie, dat geld voor windows. Met een 9250SE kun je de nieuwste games (ook sa) echt niet op 1600x1200 draaien...Hoe meer mb voor je videokaart des te hoger de resolutie in games kan. In windows kan die altijd hoog.

Trouwens hydra, is 4gb ram niet een beetje te veel van het goede ?

ik kan op me andere pc met een Nvidia Geforce 6600GT 128MB GTA SA zelfs op 1920x1440 en 85Hertz spelen. (is BTW ook met CoD2)

en het is evenveel RAM, en toch kan ik de spellen hoger spelen....

dat komt door de snelheid van de kaart, de 6600GT is veel sneller dan de 9250SE ;)

Bewerkt: door Johan O.
  • 2 weken later...
Geplaatst:

waarom 4gb ram ik zou gewoon eers 1gb doen je kan later altijd nog upgraden want je zal wel 4 gleuven hebben als i khet zo hoor dus kan je er altijd nog 4gb van maken want je zou toch geen verschil merken met 4 of 1 gb nog

Geplaatst:
Dat is zeker onzin want ik heb een 22" inch scherm en ik heb 64 mb video...

[EDIT]* Als je een Monitor koopt, Koop dan een CRT en geen TFT ofzo, want die zijn duurder...En slechter.

Tenzij je een klein bureautje hebt dan raad ik je wel aan op een plat scherm te kopen.

Greetz, CC

Je hebt flatscreens die ook een diepte van 20cm+ hebben hoor voor de duidelijkheid, en je hebt ook TFT's die een diepte van 20cm+ hebben ;)

Maar wat jij bedoeld is dat je dus een CRT moet kopen, ikzelf werk nu al 1jaar en een beetje op een TFT en heb er niet over te klagen, maar ze zijn inderdaad een beetje duurder... :-(

Geplaatst:

als je een pc hebt die bijna geen enkel spel op de natieve resolutie van de tft kan spelen, koop dan een crt als je kwaliteit wilt, de tft is dan veel blokkeriger

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...