Esther Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 (bewerkt) Voor jou reageer ik altijd Esther. :lovesign: Ik vindt de Golf 3tjes wel mooi. Die eerste lijkt meer op een Corado vindt ik :lol: Caroda? wat is dat???? ik zocht onder golf en toen kreeg ik die..... :huh: Ja allemaal bedankt voor jullie positieve reacties!!! :iloveyou: *oh en Romero....das een hele mooie auto, ikzelf heb dat ouwe model van clio, maar het is je aardig gelukt hoor! * Bewerkt: 9 februari 2005 door Esther Reageren
The Outlaw Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 dit is een corrado esther :love: :hehe: :lovesign: corado.jpe Reageren
Esther Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 dit is een corrado esther :love: :hehe: :lovesign: ja klopt, nou weet ik dat weer, maar die golf die ik als eerste had geplaats, was volgens mij echt een golf 1 toch???? want ik dacht dat een van de eerste golf ook vierkante koplampen had..... Reageren
TubS Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 als ik de laatste 2 pagina's lees krijg ik sterk het gevoel dat verschillende mensen een oogje op esther hebben mja ik heb een oogje op deze wagen :wub: Reageren
Esther Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 als ik de laatste 2 pagina's lees krijg ik sterk het gevoel dat verschillende mensen een oogje op esther hebben Welnee joh, hoe kom je erbij??? Maar dan vind ik deze wel ff mooier... Reageren
The Outlaw Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 Esthers Fanclub Join in! maar esther moet in styl rijden dus daarom deze op getunde slk mercedes B) 2005_Carlsson_Mercedes_Benz_SLK_R171_Rear_Angle_1600x1200.jpe Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 Hier heb ik een 4X4 Smart :lol: En deze Toyota Supra is speciaal voor Esther :wub: Ik hoop dat je hem mooi vindt? :unsure: Reageren
Esther Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 Esthers Fanclub Join in! maar esther moet in styl rijden dus daarom deze op getunde slk mercedes B) hehe ja come in and join....maar das zeker een mooie auto zeg, maar ik hou van kleinere auto's! En die Toyota supra is ook een heeeeleee mooie auto zeg,precies mijn kleurtje! Reageren
RTS Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 Iedereen is hier helemaal verlied op Esther. :lol: Deze vond ik ook wel grappig, maar wel lelijk. Die rechter heb ik op Automaxx gezien, heb er ook een foto van. @ alle slijmerds. Wat hebben jullie opeens. :rolleyes: Reageren
Thabit Geplaatst: 9 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 Hier nog een auto: Reageren
Tim14 Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 Ja dat is zeker een mooie, Mitch. :lol: Enne waarom vind iedereen Esther nou zo leuk? :lol: Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 (bewerkt) Esther is zo leuk omdat ze bijna de enige vrouw is, in ieder geval die online is en ze is 19, meer rond mijn leeftijd heheh. Esther ik wil ook graag bij je fanclub, Mazzeltje zullen we een fanclub beginnen :love: De "Esther" fanclub :rolleyes: B) oh shit helemaal vergeten een plaatje te zetten Een mazda mx3 Hier ook nog een vw corrado Bewerkt: 9 februari 2005 door zerocooll Reageren
The Outlaw Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 Jongens het heeft nu wel lang genoeg geduurd, praten over ons forum vriendin esther maak dan ergens anders een aparte topic, dit is een tuning galary post dan ook auto's! geen gechat over vrouwen. *kijkt naar de topic, OMG!* integra.03.jpe Reageren
Esther Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 (bewerkt) ahh volgens mij is dat een honda??? Hier heb ik er dan ook een paar mooie: Bewerkt: 9 februari 2005 door Esther Reageren
bjorn13 Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Geplaatst: 10 februari 2005 en ik heb ook nog vete cars Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.