The Outlaw Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 Die New Beetle is vet! Geloof het of niet maar dit is een Studebaker! Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 (bewerkt) ] Bewerkt: 14 maart 2005 door Dennizzzz Reageren
Esther Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 Deze renault megane is toch veel mooier! Reageren
The Outlaw Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 No way :unsure: Ik wil geen rally car :lol: @ Esther: Deze Clio past beter bij de kleur van je haar :wub: clio_carex4.jpe Reageren
Esther Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 No way :unsure: Ik wil geen rally car :lol: @ Esther: Deze Clio past beter bij de kleur van je haar :wub: Ah joh dat maakte toch niet uit! Het ging erom welke er mooier uitzag, die rode megane of die ik had neergezet. @ En bedankt hè! Ik heb nog lang geen grijze haren hoor! :lol: Maar hij ziet er wel mooi uit dat geef ik toe. Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 (bewerkt) No way :unsure: Ik wil geen rally car :lol: @ Esther: Deze Clio past beter bij de kleur van je haar :wub: Ah joh dat maakte toch niet uit! Het ging erom welke er mooier uitzag, die rode megane of die ik had neergezet. @ En bedankt hè! Ik heb nog lang geen grijze haren hoor! :lol: Maar hij ziet er wel mooi uit dat geef ik toe. Haha je hebt inderdaad gelijk Esther ... maar ik heb die foto zelf gemaakt, dus jah ik dacht laat ik die maar posten he Bewerkt: 15 maart 2005 door Dennizzzz Reageren
Tim14 Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 Die New Beetle is vet! Geloof het of niet maar dit is een Studebaker! Ja en wat had dat met een New Beetle te maken? Reageren
Esther Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 Nog een paar getunde auto's voor de liefhebbers onder ons -_- een ford Mustang BMW X5 En mijn lievelings autootje de Peugeot 206 Reageren
Thabit Geplaatst: 19 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 Zet je schrap, hier komen de beruchte bakken! BMW 3 Serie Honda Civic Honda Civic Coupé Reageren
Thabit Geplaatst: 20 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 Vauxhall Vectra! Ziet er wel erg nep uit! Die's niet echt getuned! Reageren
GhostFace Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 Ik weet niet of ik het hier kan vragen maarja... Heeft er iemand een plaatje van een getunde Cadellic Escalade? B) Reageren
bjorn13 Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 Ik weet niet of ik het hier kan vragen maarja... Heeft er iemand een plaatje van een getunde Cadellic Escalade? B) hier mss Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.