The Outlaw Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 Nou die opel lijkt wel getuned hoor, er zit wel een dikke 2 liter onder met boxen van woofer, en nog meer van die s**t dus om nou te zeggen dat ie niet getruned is Reageren
RTS Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 Vauxhall Vectra! Ziet er wel erg nep uit! Die's niet echt getuned! Uh die is dus wel getuned. Soms plaatst jij foto's van auto's waar alleen maar velgen onder zitten, zoals die blauwe golf paar pagina's terug :rolleyes: Die vectra is alleen gephotoshopt!!! Dus een woover zal er wel niet inzitten Hier mij droom Golf. Niet te getuned, wat soms erg lelijk is. Mooi zwarte kleur en velgen, dit is het helemaal! Reageren
Esther Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 Ik weet niet of ik het hier kan vragen maarja... Heeft er iemand een plaatje van een getunde Cadellic Escalade? B) Ik heb er wel een paar voor je hoor! Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 dit vind ik persoonlijk wel een mooie car ben weg van beetle Reageren
-Niels- Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 Ik weet niet of ik het hier kan vragen maarja... Heeft er iemand een plaatje van een getunde Cadellic Escalade? B) Ik heb er wel een paar voor je hoor! Ik wou dat mijn zus zo was, als eshter <_< Esther houd teminste van auto's en gta en andere vette dingen en mijn zus zit alleen maar met haar vriendje(s) te kloten <_< Niet lelijk?: Reageren
Esther Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 Ik wou dat mijn zus zo was, als eshter <_< Esther houd teminste van auto's en gta en andere vette dingen en mijn zus zit alleen maar met haar vriendje(s) te kloten <_< -offtopic- Hahahaha, ik wou dat ik een broertje had net als jij, waar we dan met z'n tweeen kunnen spellen en auto's konden bekijken, maar die heb ik niet. En klote met vriendjes, dat doe ik ook hoor! Welk meisje niet? Maar nu ff weer ontoppic Hier nog een paar getunde auto's: Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 Ik zet er ook maar weer is wat tussen, heb ik al een tijd niet meer gedaan hier: Een hele vette honda civic Een hele mooie Mitsubishi Eclipse En nog een mooi getunede Peugeot 206 voor Esther. You are sweet too Reageren
Esther Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 En nog een mooi getunede Peugeot 206 voor Esther. You are sweet too Thanx! Das zeker een hele mooie peugeot 206 zeg, een van der mooie die ik ooit gezien heb! Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 Zo te zien gaan we Esther weer verwennen zie ik. Dan verwen ik Esther ook. Ik hoop dat je deze ook mooi vind Esther , anders vegeef ik het me nooit meer. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 Big Pimpin 300c Style! dub8.jpe Reageren
Esther Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Zo te zien gaan we Esther weer verwennen zie ik.Dan verwen ik Esther ook. Ik hoop dat je deze ook mooi vind Esther , anders vegeef ik het me nooit meer. Oh jeetje Maik, ik kom er nu pas achter dat je die autootjes voor mij hebt gepost, sorry, maar ze zijn erg mooi! Hier een paar autootjes voor jou ok? ook al vind je ze misschien niet mooi.... :wub: Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 (bewerkt) Oh jeetje Maik, ik kom er nu pas achter dat je die autootjes voor mij hebt gepost, sorry, maar ze zijn erg mooi! Hier een paar autootjes voor jou ok? ook al vind je ze misschien niet mooi.... :wub: Dat vind ik heel lief van jou Esther. Die Peugeot 206 vind ik het mooist. B) Ik hoop dat je deze ook mooi vind. Want ze zijn weer speciaal voor jou. Bewerkt: 6 april 2005 door Mazzeltje Reageren
-Niels- Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Geplaatst: 7 april 2005 Ik wou dat mijn zus zo was, als eshter <_< Esther houd teminste van auto's en gta en andere vette dingen en mijn zus zit alleen maar met haar vriendje(s) te kloten <_< -offtopic- Hahahaha, ik wou dat ik een broertje had net als jij, waar we dan met z'n tweeen kunnen spellen en auto's konden bekijken, maar die heb ik niet. En klote met vriendjes, dat doe ik ook hoor! Welk meisje niet? Maar nu ff weer ontoppic Hier nog een paar getunde auto's: beetje late quote. Ja dat is wel vet! maarja, helaas is dat niet zo :o Reageren
Savage Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Geplaatst: 7 april 2005 zo een heeft m'n pa, alleen niet zo getuned. ik rij d'r zelf altijd in als ik bij m'n ouders thuis ben in LA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.