victor88 Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 haha ja die had ik al gezien ja.het is wel mooi maar toch ook wel overdreven vind ik, maar ik hoef niet zon lompe langzame hummer die zuipt en veel geld kost, geef mij maar een volkswagen R32 dan :lol: tja ik d8 als we het over tuned cars hebben dan hoort dit er zeker bij Reageren
Thabit Geplaatst: 23 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 Mitch presents: Tuned BMW's BMW E65: BMW E30 Reageren
RTS Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 Die BMW E65 is niks bijzonders aan Reageren
Robin2130 Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 Wat d8en jullie van deze Volkswagen Golf 4 helemaal getuned?? zie plaatje. Reageren
RTS Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 Wat d8en jullie van deze Volkswagen Golf 4 helemaal getuned??zie plaatje. Deze heb je ook al gepost in de andere topic Reageren
Robin2130 Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 Ohh ja sorry das waar dat was dus een fout van me, maar dat kan gebeuren natuurlijk <_< Reageren
RTS Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 ja it doesn't matter, deze heb ik met photoshop gemaakt, alleen nieuwe velgen eronder Reageren
The Outlaw Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 Mitch die bmw 745I id denk ik een van de mooiste, en duur dat die is(voor jullie wel ja) me vader heeft er weer 1 op de kop weten te drukken, zwart leer, spinningwheels haah echt lache al die mensen kijken, helaas heb ik geen plaatje van de auto die bij ons op de laan staat maar het is een Lincoln Navigator blauw, 4 uitlaten getinte ramen hele grote blinkende velgen mooi is ie wel :thumbsup: :phone: Reageren
Melchior Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 Haha, wat een Duitse autobaan-stuivers toch! (heb ze vandaag de hele dag voorbij zien stuiven!) :lol: Cool natuurlijk, maar hoorde ik ergens de naam Navigator vallen?!? :lol: Check hier de Lincoln Zeyphir Concept car! Reageren
Robienske Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 (bewerkt) Niks aan die getunde wagens, je kan alleen maar die dingen onderaan en je velgen verliezen bij een stoeprand. Maar hier zet ik er toch een neer. Subaru Impreza WRX Sti. Want we rijden zelf met een Subaru. Kwaliteit is wel slecht Best lelijk getuned eigenlijk. Bewerkt: 23 oktober 2004 door Robienske Reageren
Majus Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 zo een lage autos kun je echt ni gebruiken in nederland Reageren
Robin2130 Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 Niks aan die getunde wagens, je kan alleen maar die dingen onderaan en je velgen verliezen bij een stoeprand. Maar hier zet ik er toch een neer. Subaru Impreza WRX Sti. Want we rijden zelf met een Subaru. Kwaliteit is wel slecht Best lelijk getuned eigenlijk. haha aan de ene kant heb je wel gelijk, maarja dan moet je ook maar goede wielen kopen en goed autorijden enzo dan gebeurd er niet zo veel ermee, maar getuned vind ik wel mooier, en het is voor de fun en dat vind ik ook leuk :lol: Reageren
Thabit Geplaatst: 24 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 Ik wil later zoiezo een mooie getunde auto! Maar Majus: je hebt wel gelijk! Reageren
Robin2130 Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 Aha deze plaatje staat opd e site: Enn mooie Corsa en mooi getuned maar ik vidn dat wel iets te overdreven maarja je moet er maar van houden, en die is niet drempelgeschikt :lol: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.