Melchior Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 Als je in Nederland eindelijk eens mooie auto hebt, zijn ook veel mensen geneigd er eens even met het sleuteltje langs te gaan... :angry: Reageren
-Niels- Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 deze auto is vet strak oftewel gruwelijk is ie strak ofnie?? Reageren
Pete-R Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 Dit is me zusie haar auto. Jullie zullen hem misschien niet bijzonder vinden maar ben er trots op. *jammer dat ik geen foto heb van de binnenkant van transplaat,en blauwe lichten in dashboard enzovoort* Klik hier Klik hier Klik hier Reageren
Robin2130 Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 deze auto is vet strak oftewel gruwelijk is ie strak ofnie?? zeker strak maar wat voor volkswagen is t? dat herken ik zelfs niet meer :lol: :lol: @petersmurfje: laat haar een keer naar Zwijndrecht of Dordrecht komen met dei mooie bak, kan ik m bekijken, maarja peugeots zijn ook mooi te tunen vind ik. Reageren
-Niels- Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 eej, nou deze auto herken je tog drect tis een VW bora ennuh ik heb een site waar de mooiste plaatjes staan maar die zeg ik nie want dat is spam mzzls Reageren
Robin2130 Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 Ja ik d8 al zoiets ja dat het een Bora was, maarja ik durfde het niet met zekerheid te zeggen, maarre mooie bak man is die van jou dan? Batman? :lol: Reageren
Robin2130 Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2004 (bewerkt) Ik heb ook nog een mooi karretje. Volkswagen Golf II uit 1989 blauw. Motor: 1.6 TDi +/- 100pk top: rond de 195km/h Op dit moment is hij nog veel mooier geworden, ik zal er binnenkort er een foto van maken en hier posten Bewerkt: 28 oktober 2004 door Robin2130 Reageren
Melchior Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 Wat draai jij zoal in je Europese ''gangstercar'' als er een chick voorbij komt gelopen Robin? :lol: P.S. Ik ben benieuwd naar je tuning! Reageren
Thabit Geplaatst: 30 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 deze auto is vet strak oftewel gruwelijk is ie strak ofnie?? Hartstikke, vet mooie auto man! Reageren
liltuner Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 Nou dit is dan de memberpage van mijn broer zijn suzuki,hij is zelf monteur dus de tuning van hem is appeltje eitje voor hem Martijn's memberpage Reageren
Robin2130 Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Ach ja, dat is leuk voor hem, kan hij alleen suzuki's tunen? of niet? Dat tunen is wel leuk en het kost wel veel maar je heb er lol van totdat je een ongeluk krijgt of je bolide wordt gejat. Als ik een auto heb dan zal ik die ook helemaal gaan tunen Reageren
-Niels- Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 wat vooor een auto wil je gaan tunen dna? ik wil wel een hondas2000 tunen maar die zijn een beetje aan de dure kant en ik wil hem dan net zo maken zoals ik het in NFS underground had gmaakt Reageren
RTS Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 Ok mijn gallery of de Caddilac Escalade en de Lincoln Navigator (2 prachtige autos) Let's play the PIMP (kan er niet genoeg van krijgen ) OVER OP DE LINCOLN Ok best lange topic :ph34r: Reageren
-Niels- Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 cker gruwelijke bakken escalade al die rijke lui in amerika hebben zon bak! zo vet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.