Melchior Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 :blink: Wat een bling bling, zo'n Navigator of Escalade wil ik ook wel voor de deur! :lol: Reageren
Thabit Geplaatst: 5 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Ok mijn gallery of de Caddilac Escalade en de Lincoln Navigator (2 prachtige autos) Let's play the PIMP (kan er niet genoeg van krijgen ) OVER OP DE LINCOLN Ok best lange topic :ph34r: Heerlijk man! Vet mooi, doe mij er maar zo'n eentje op de stoep! Reageren
Robin2130 Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Die bakken kunnen niet tegen deze bruten op: Volkswagen Golf R32 Nissan Skyline GTR Seat Leon Cupra R GT Lada :lol: Reageren
Arjen Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Hmzz.. Ik vind de Escalade toch beter.. Reageren
RTS Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Hmzz.. Ik vind de Escalade toch beter.. Ja !! ik cker ook :lol: Wat zijn dat nou voor auto's Robin2130 :lol: Maar die eerste is gephotoshopt B) Reageren
Robin2130 Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 dat zijn brute bakken waar het asfalt van smelt, en een lekkere acceleratie hebben, vooral de Nissan Skyline GTR die blaast vanalles eruit :lol: Reageren
Melchior Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Ook een oude Chevy Hotrod met een paar 1000 pk? :lol: Reageren
Thabit Geplaatst: 5 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Die bakken kunnen niet tegen deze bruten op:*Plaatjes Ook een lekker auto'tje die golf! Reageren
RTS Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 (bewerkt) New Escalade Gallery Bruut!! Met spinnende velgen! :blink: Bewerkt: 5 november 2004 door RTS Reageren
Lantyz Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Lada :lol: Deze trabant is tenminste nog getuned Reageren
munitions Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 yep die zijn cker weten mooi Reageren
Robin2130 Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Lada :lol: Deze trabant is tenminste nog getuned hahah een getunde Trabantje, ziet er niet uit man :lol: :lol: maarja het is toch wel apart, je ziet het niet iedere dag :lol: Reageren
Melchior Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Geplaatst: 10 november 2004 Jongens, net tijdens het surfen heb ik deze Lincoln Continental Towncar 77 ''Lowrider'' gespot. Wat een beautie! Reageren
The Outlaw Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Geplaatst: 11 november 2004 OMG!!!!!!!!! Ik denk dat ik de eigenaar maar eens een bezoekje breng, die lincoln is van ongekende klasse!!!!! zo mooi en wat een vering :o, Maar geef mij maar simpel(die van mijn neef maar) een VW 2.0 gt fotovento1.jpe Reageren
Melchior Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Geplaatst: 11 november 2004 OMG!!!!!!!!!Ik denk dat ik de eigenaar maar eens een bezoekje breng, die lincoln is van ongekende klasse!!!!! zo mooi en wat een vering :o, Maar geef mij maar simpel(die van mijn neef maar) een VW 2.0 gt Tuut tuut, die wil vast wel! :lol: Een 2 liter gt! Is ie ook gekieteld? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.