Robin2130 Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 Gave bakken, vooral sie NFSU kar is vet gaaf, maar ik blijf bij de Seat Leon Cupra R GT Reageren
The Outlaw Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Geplaatst: 15 november 2004 tja, ik heb een probleem ik reed met te hoge snelheid over de autobahn en zo kwam ik terecht bij eem autoshow, me auto helemaal kapot maar iedereem kawam wel kijken Tricked_20Out_20Monte_20Carlo.jpe Reageren
Robin2130 Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Geplaatst: 15 november 2004 hehehe gave bak, en aparte kleuren vind ik, het lijkt wel of die remschijven van goud zijn :lol: :lol: Reageren
-Niels- Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 dit zijn ook wel brute bakken: ze zijn wel koewl Reageren
Pete-R Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 Ik vin die laatste persoonlijk niet echt mooi! Reageren
Sasuke Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 Soort Old-Timer, hebben wij ook ( VW Kever ) En een VW-Busje T2 Hippie-auto's zijn dat :rolleyes: Reageren
Robin2130 Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 Ik heb ook een mooie Chevi Pickup gezien, helemaal uitgebouwd, jammer dat ik mn foon ff nie bij me had anders had ik m wel hier gepost, amar ikz al morgen weer kijken of hij er staat,d an zal ik het posten iig volgens mij wel met vlammen erop, dat is wel lekker bruut :lol: Reageren
Pete-R Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 Heej wat vinden jullie van deze Peugeot 106¿? Reageren
Robin2130 Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 Heej wat vinden jullie van deze Peugeot 106¿? eeeeh mag het ooke en 206 zijn?? :lol: :lol: Hij is wel bruut ja, check die wielen echt bruut en lekker aggressieve uiterlijk. I like that :lol: :lol: Reageren
Melchior Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 Ik heb ook een mooie Chevi Pickup gezien, helemaal uitgebouwd, jammer dat ik mn foon ff nie bij me had anders had ik m wel hier gepost, amar ikz al morgen weer kijken of hij er staat,d an zal ik het posten iig volgens mij wel met vlammen erop, dat is wel lekker bruut :lol: Het is je geraden! :ph34r: :lol: Reageren
MightyDuck Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 Dit vind ik ook wel een vette bak. B) Reageren
-Niels- Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 dit is 1 van men lievelings autos: deze vind ik zow bruut!! men pa heeft in zo 1 gereden in portugal: wel bruut tog? deze is ook leuk: deze is zzzooo bruut: duzz ze zijn wel vet mooi?! Reageren
Robin2130 Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 Ik vind deze niet echt getuned en aangezien dit een tuned cars gallery is. Maargoed, verder niet erg, maar ik vind die Merceddessen maar lelijk, sorry maar ik ben niet weg van Mercedes maar ieder heeft zo zijn eigen smaak erin BTW Melchior: die Chevy stond er niet meer, ik zal maandag weer kijken want hij is van die bouwvakkers en daar zijn ze namelijk aan het bouwen, dus grote kans :lol: Reageren
Tim14 Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 Wow ik bekijk dit topic nu pas er zitten wel een paar brute autotje's bij :lol: Laatst was ook weer eens The Fast and The Furious op tv daar zaten ook wel mooie auto's tussen Reageren
The Outlaw Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 die auto die vince en z'n vadewr hadden gemaakt die is pas gruwelijk wat een pk's moeten er in die auto zitten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.