Carl_Johnson2 Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Heey allemaal ik ben hier lang niet geweest (vind ik.). ik heb een vraag kijk bij Buu's Fury moet ik naar de 6de dragonball maar ik kan niet door dat poort terwijl de dragonradar aangeeft dat het daar is en goten kan er niet in en trunks. en op walktroughts staat er dat goten er door kan ik heb de spel gekocht ik had de zelfde probleem dus besloot ik maar de rom te spelen en weer wat doe ik toch fout!? Hieronder de plaatje van de rom. http://img305.imageshack.us/img305/9656/vi...06060516275.png Kun je me helpen? Reageren
Maarten!! Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 (bewerkt) dan staat het fout in de walktrough want kijk is naar de kleur van de cijfers op de deur die van goten is volgens mij rood oranje ofzo probeer eens met al je poppetjes en ps je kan een level up edit:foutje het is toch gotens maar mischien ben je niet hoog genoeg met je level Bewerkt: 12 juni 2006 door killer of police Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 29 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Mijn goten is ondertussen lvl 200 (10 forums later) ik trainde alleen enhet luktme nog steeds niet Reageren
Maarten!! Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 he mischien als je mij de save game stuurt via file>save dan kan ik de poort openen en dan saven mischien werkt dat? want ik kan wel er door heen Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 20 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2006 k ik doe het via rapidshare want ik zie niet waar je bijlages kan zetten Een beetje late antwoord van mij:P klik hier Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.