Jump to content

hoe bouw je ene forum?

Recommended Posts

Geplaatst:

ik wil graag een forum bouwen. op me site www.wrieh.tk (runescape clan)maar ik snap et neit hoe het meot ik heb et geprobeeret volgens een sit eik moest ene paar vestanden uploaden maar dat hielp niks en je kon de <html> tekens en zo zien! stomme site maar heo bouw ik dan een forum? p.s ik gebruik phpbb .tk en freewebs

Geplaatst:

Het lijkt me niet dat je zelf een forum wilt bouwen maar een bestaand forum systeem op je webruimte wilt installeren.

Als je PhpBB wilt gebruiken dien je eerst de handleiding te lezen die erbij zit. Die legt stap voor stap uit wat je dient te doen.

Geplaatst:
ik wil graag een forum bouwen. op me site www.wrieh.tk (runescape clan)maar ik snap et neit hoe het meot ik heb et geprobeeret volgens een sit eik moest ene paar vestanden uploaden maar dat hielp niks en je kon de <html> tekens en zo zien! stomme site maar heo bouw ik dan een forum? p.s ik gebruik phpbb .tk en freewebs

Wat lukt er juist niet, je zecht dat je PHPBB gebruikt dan neem ik aan dat het je al gelukt is :?

En wil je het zelf hosten (heb je wel een host nodig) of op een site die alles voor jou doet?

P.S: kan je proberen een beetje meer ABN te praten.

Geplaatst:

Hey heb je wel een host want die heb je nodig.

En kijk dan eens op de site van phpbb daar staan wel instructies.

Geplaatst:

ik hebe r geen handleiding bij hgekregen en vriend van me zij dat je voor een forum eht beste phpbb kon gebruiken. voreger zat ik op html.

Geplaatst:
ik hebe r geen handleiding bij hgekregen en vriend van me zij dat je voor een forum eht beste phpbb kon gebruiken. voreger zat ik op html.

Je kan het best denk ik www.takeforum.com nemen, dan heb je geen kennis nodig en is het heel makkelijk alles te doen.

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan het best denk ik www.takeforum.com nemen, dan heb je geen kennis nodig en is het heel makkelijk alles te doen.

die site ah dik gebruikt... :bonk::bonk: ik ehb m oook andere sites gebruikt maar zte het gewoon neer wat ik e rnee rmoet flanten

naam van het forum dat ik wiln hebben:wrieh forum

Bewerkt: door jensbrinkman
Geplaatst:

Dat is toch echt niet moeilijk :?

acces name: wat je in de url wilt

forum name: de naam van het forum

category: de category waar je forum over gaat

username: je gebruikersnaam

email adress: je e-mail adres

Geplaatst:

Denk je nou echt dat je op Freewebs een forum kan krijgen? Gebruik Freehostia. Zeer goede host alleen is je account "maar" een jaar geldig. Succes!

Geplaatst:

Hij kent niks van php/mysql dus ik denk dat het beter is dat hij een websitesysteem gebruikt waar het forum voor hem gemaakt word.

Geplaatst:

Ik kan er ook niets van en het is mij ook gelukt! :schater:

Ontopic: Het lijkt me inderdaad beter, dan kan er niet veel mis gaan. Dan kan hij zelf alles doen. Ooit eens gedacht aan: Invisionfree?

Geplaatst:

www.byethost.com

www.forumer.com

www.shiftbase.com

Bovenstaande zijn ook allerlei forum hosters waarbij als het goed is het forum gewoon al voor je worodt klaargemaakt :) .

Geplaatst:

Maar wil je een gratis of betaalt?

Ik bedoel moet je een eigen domein URL hebben? Dan is het betaalt of wil je een gratis dus jouwforum.blablabla.nl of zoiets

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...