wastelander Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 (bewerkt) Hej, dit is mijn eerste (vind ik persoonlijk) goed gelukte sig, allemaal dankzij mathijs zijn Tut Dit is em Evt raten ? Gr waste oh ja !, Heb nog 1 van zelda gemaakt dit is het resultaat, Ook eventuuel raten ? Gr waste Bewerkt: 5 juni 2006 door wastelander Reageren
Froop Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Als het je eerste is is ie best goed, chapeau. Maak je sig iets kleiner, en maak je text minder opvallend. Verder kun je ook een 1 pixel stroke border doen, want de 2 pixel op overlay geeft lelijke stukjes, zoals links onder. Dat zijn de enige minpuntjes, maar de rest is goed. Reageren
wastelander Geplaatst: 5 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Hej, dankje ik zal de volgende x ff om die dingetjes denken Reageren
Nielok Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Voor de eerste keer prachtig resultaat!!! de grote is wat over den boze en de font is ook wat te groot, verder nog mooi gebruik gemaakt van scanlines, actergrond is ook mooi gebrushd Reageren
.Syfes Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Ik vind het heel ,wasteland het is heel goed gelukt je ben een pro,vind ik persoonlijk Reageren
JwNoob Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Zeer goed gelukt voor de eerste keer,bravo Qua kleuren is die zeer mooi , probeer volgende keer voor meer aanpassingen aan letters 8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.