GTA Fanaat Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Hallo, Ik wil een Vrachtwagen Trailer aanpassen, maar ik wil graag weten of dit ook met TXD Workshop kan. De trailer heet zelf artict1.txd & artict1.dff. Maar moet ik hem dan zoeken met de IMG Tool, extracten naar mijn buroblad en dan aanpassen via paint? of hoe werkt het precies?? Ik wil namelijk een Trailer maken van het Transport Bedrijf hier in de buurt. En hoe kan ik een vrachtwagen aanpassen? Gaat dat precies het zelfde als wat ik hier boven zei? Ik wil er namelijk stickers endat soort dingen opzetten! Met Vriendelijke Groet, Ronnie. Reageren
SWYV Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 natuurlijk, dat doe jij met TXD, open die met TXD workshop en exporteer de texture uit, en bewerk hem daarna importeer jij de texture terug in de TXD, opslaan daarna TXD importeren in de gta3.img easy is it Reageren
Schno009 Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 als je dit soort dingen wilt gaan doen, moet je eerst de trailer laden in een 3d moddeling programma (zmod, 3ds) en hiermee kun je textures erop zetten. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 5 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Oke, dus ik moet hem aanpassen met Z-moddeller of 3DS Max? Het kan niet via paint door er een plaatje of tekst enz. op te zetten? Reageren
DaBeast Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Als je de originele TXD edit wel. Download de nieuwste TXD-Workshop. Extract de gewenste TXD van GTA3.IMG. Open de TXD met de TXD-Workshop. Verander het plaatje (let op! de afbeelding groote kan je best de zelfde groote geven als de originele!) Verwijder de originele TXD uit je IMG. Voeg je nieuwe, aangepaste IMG toe. Rebuild de IMG (actions>rebuild archive). En testen maar . Greetz Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 7 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Oke, ik ga er zometeen meteen mee aan de slag. Zodra hij af is laat ik hem zien Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.