Fuffie Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 ik ben van plan een flash game te maken al mensen met me willen mee helpen dan maken we een flash spel net zo als http://spelle.nl/spel/1283/Ray%20-%20missie%201.html het moet ook niet te moeilijk zijn als je wil mee helpen en voor dingen zorgen kan je mee doen. groet robert Reageren
Fuffie Geplaatst: 5 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 even 1 vraag hoeveel spelers moeten erin zitten 10 15 ik kan die spellers heel makkelijk maken Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 (bewerkt) 15 zou ik doen Bewerkt: 5 juni 2006 door hydra-hunter-cheata Reageren
Fuffie Geplaatst: 5 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 even een vraag wie wil mee doen Reageren
SamShine Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 even een vraag wie wil mee doen Ik wil wel helpen, maar ik kan niet veel... Bovendien kondig je alles nogal slordig aan! Probeer erbij te zetten hoever je al bent, wat je nog van plan bent, waar je hulp voor nodig hebt, ect. ect. Nog veel succes! Reageren
Fuffie Geplaatst: 8 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 (bewerkt) Oke ik ben van plan wat het makkelijkste is om een game flash om film te maken van flash net zo als ik helemaal boven liet zien dat spel de personen kan ik wel maken we hebben spelers nodig ik heb aleen ook wat achtergronden met dit programatje kunnen we het doen (met flash) en met deze ( een annematie film ) heb ik het niet goed uit gelegt Post dan hier Bewerkt: 8 juni 2006 door fuffie Reageren
Samurai Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Jij kan hoogstens een .swf achtergrond maken, geen game, ben ik 99.9999999.. % zeker van. Laat al eens een testgame zien. Reageren
Samurai Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Dude, ik wordt misselijk van jou. Die plaatjes heb je met een south parc creator gemaakt, jij kan helemaal niet met flash werken, want dan wist je dat je action script moest pakken voor een game te maken. Reageren
Fuffie Geplaatst: 8 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 met annematie gaat iets makkelijker maar je moet wel foto foto 1 2 foto 3 en 4 en 5 6 7 8 9 10 11 12 13 enz foto 25 zo maak je een film de achtergronden maken we zelf hier de school de school we moeten er nog veel meer maken maar niet te groot ongeveer bij paint helemaal boven in zie je afbeelingen klik op kenmerken en dan typ je dit in {940} {603} sorry zet hier dan een slot op ik zoek een andere forum mensen die mee willen doen kan nog ik ben bezig Dude, ik wordt misselijk van jou. Die plaatjes heb je met een south parc creator gemaakt, jij kan helemaal niet met flash werken, want dan wist je dat je action script moest pakken voor een game te maken. plaatjes en grapics eerst dan de game of film Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.