Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

even 1 vraag hoeveel spelers moeten erin zitten 10 15 ik kan die spellers heel makkelijk maken

Geplaatst:
even een vraag wie wil mee doen

Ik wil wel helpen, maar ik kan niet veel... Bovendien kondig je alles nogal slordig aan! Probeer erbij te zetten hoever je al bent, wat je nog van plan bent, waar je hulp voor nodig hebt, ect. ect.

Nog veel succes!

Geplaatst: (bewerkt)

Oke ik ben van plan wat het makkelijkste is om een game flash om film te maken van flash net zo als ik helemaal boven liet zien dat spel de personen kan ik wel maken we hebben spelers nodig ik heb aleen ook wat achtergronden

12di.png met dit programatje kunnen we het doen (met flash)

en met deze ( een annematie film )

heb ik het niet goed uit gelegt Post dan hier

Bewerkt: door fuffie
Geplaatst:

Jij kan hoogstens een .swf achtergrond maken, geen game, ben ik 99.9999999.. % zeker van.

Laat al eens een testgame zien. :)

Geplaatst:

Dude, ik wordt misselijk van jou. :bonk:

Die plaatjes heb je met een south parc creator gemaakt, jij kan helemaal niet met flash werken, want dan wist je dat je action script moest pakken voor een game te maken. :cya:

Geplaatst:

met annematie gaat iets makkelijker maar je moet wel foto foto 1 2 foto 3 en 4 en 5 6 7 8 9 10 11 12 13 enz foto 25 zo maak je een film de achtergronden maken we zelf hier de school

de school we moeten er nog veel meer maken maar niet te groot ongeveer bij paint

helemaal boven in zie je afbeelingen klik op kenmerken en dan typ je dit in

{940} {603}

sorry zet hier dan een slot op ik zoek een andere forum

mensen die mee willen doen kan nog ik ben bezig

Dude, ik wordt misselijk van jou. :bonk:

Die plaatjes heb je met een south parc creator gemaakt, jij kan helemaal niet met flash werken, want dan wist je dat je action script moest pakken voor een game te maken. :cya:

plaatjes en grapics eerst dan de game of film

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...