Puma Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Ik was lekker aan het sa-mpen, totdat ik met m'n auto in het water belandde... ... en toen ik bij de legerbasis in San Fierro weer bij de trap omhoog klom en op het kaartje keek, zag ik iets heel raars. Op dit kaartje zie je waar ik sta: En op dit kaartje hieronder zie je een vierkantje, het lijkt op een heliplatform of een kraan... maar op de bovenstaande foto is alleen een trappetje, en die steekt niet zover uit. Wat isdit? WAS dit een gebouw wat weggehaald is(of was?)? is het een bug? wat is het? hebben jullie (degenen die dit lezen) ook? vaaaag... Grtz Puma, alias [MG]Puma[NL]. >>> Door Dizzee: Plaatje verkleint<<< Reageren
Dizzee Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Dit is geen EE, dus het hoort niet in EE-forum thuis. En maak je plaatjes kleiner, want ze rekken de hele pagina uit. Moved naar SA general Reageren
ASPHALT Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 (bewerkt) volgensmij is dit een plek waar een boot lig aangemeerd kijk maar bij WIKIGTA er ligt hier een reefer aangemeerd Bewerkt: 5 juni 2006 door ASPHALT Reageren
ICE-Spirit Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 (bewerkt) Nee want boten zie je niet op de kaart!! andere voertuigen trouwens ook niet! Maar ik denk dat dit een of andere removed part van San andreas is!!! of ik weet het niet @ Asphalt: zet er de volgende keer de link bij, ben nogal lui!! En dit was dan de mening van Michaël alias Metalmickie Bewerkt: 5 juni 2006 door metalmickie Reageren
ASPHALT Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Nee want boten zie je niet op de kaart!!andere voertuigen trouwens ook niet! Maar ik denk dat dit een of andere removed part van San andreas is!!! of ik weet het niet @ Asphalt: zet er de volgende keer de link bij, ben nogal lui!! En dit was dan de mening van Michaël alias Metalmickie kijk eens op WIKIGTA er ligt daar reefer aangemeerd maar missien dat hij online was of iets (zijn screen) maar ligt daar een reefer Reageren
ICE-Spirit Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 (bewerkt) Nee want boten zie je niet op de kaart!! andere voertuigen trouwens ook niet! Maar ik denk dat dit een of andere removed part van San andreas is!!! of ik weet het niet @ Asphalt: zet er de volgende keer de link bij, ben nogal lui!! En dit was dan de mening van Michaël alias Metalmickie kijk eens op WIKIGTA er ligt daar reefer aangemeerd maar missien dat hij online was of iets (zijn screen) maar ligt daar een reefer Nogmaals @ asphalt: zet er de link bij!! plzzz Want ik ga echt niet heel die pagina afzoeken Bewerkt: 5 juni 2006 door metalmickie Reageren
ICE-Spirit Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 ow de link klik hieeeer OOOOOOOOOOOHHHHHWHHHH jaaaa!!! Nu weet ik wat je bedoelt!!! @Puma: Ik denk omdat je online aan het spelen was dat 1. De boot al weggenomen is door een andere speler 2. De boot gewoon niet verkrijgbaar is! of je hebt hem al es genomen! Reageren
Puma Geplaatst: 5 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 maar alles wat jullie noemen (dat er een boot ligt e.d.) heeft niks met dat uitsteeksel te maken... want boten zijn NIET aangegeven op de kaart, en dit is duidelijk een stuk MAP van SA, en niet een voertuig icoontje ofzow... Reageren
ASPHALT Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 maar alles wat jullie noemen (dat er een boot ligt e.d.) heeft niks met dat uitsteeksel te maken... want boten zijn NIET aangegeven op de kaart, en dit is duidelijk een stuk MAP van SA, en niet een voertuig icoontje ofzow... neej maar die reefer ligt aan een stijgertje + trap en dat zie je op de radar Reageren
PatrickW Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Dit is inderdaad een mystery.. In het echt is op die plek niets meer te vinden dan een aanlegsteiger, zoals het ook op veel andere plekken in de buurt ligt. Op de Radar-map (waar geen voertuigen opstaan) is echter op deze plek duidelijk iets te zien van een grotere omvang dan een normaal aanlegsteiger. De andere aanlegsteigers in de buurt zijn op de radar-map amper te onderscheiden door de resolutie. Het lijkt er dus serieus op dat hier iets van de map is gehaald, nadat de radar-map voor het spel werd gemaakt. Waarschijnlijk zullen we er nooit achterkomen wat er gestaan heeft. Maar het verschil tussen de werkelijkhied en de radarmap is te groot en opvallend om zomaar een foutje te zijn.. Goed gevonden, Puma Reageren
Pietje II Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 (bewerkt) Het is inderdaad een mysterie... Volgens mij staat het mannetje van Puma in de legerbasis van San Fierro hè? Als je goed op de radar kijkt lijkt dat witte figuurtje op het weggelaten stukje een schotel ofzo, misschien was het wel een schotel dat dingen moest opsporen voor het leger daar, omdat het een 'Naval Base' (duik basis) is zou dat ding misschien vijandige duikboten moeten opsporen ofzo, of misschien nog wel torpedo's die afgevuurd zijn. Ongeveer zo'n ding als 'The Big Ear'. Misschien stond er eerst ook wel zo'n SAM Site, tja, het kan natuurlijk van alles zijn geweest. Bewerkt: 5 juni 2006 door Pietje II Reageren
Puma Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 waarom vind ik toch dat dat witte stukje iets weg heeft van een H>heliplatform>op een legerbasis = hunter? hebben ze die hunter weggehaald en in een stomme bui dat platform ook maar vergeten op het kaartje te wissen? dat lijkt mij de beste oplossing voor dit mysterie... Reageren
SWYV Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 (bewerkt) nee!!! hunter staat op ander plaats geparkeerd, misschien beter want als daar bij water dan kan moeilijk uit aangezien die ding om te draaien tegen de muur zouden schuren en kan dus niet vertrekken, en nu staat die op een open plaats dichtbij die plaats waar wss uitgehaald is! ja ik heb het juist, maar jullie met die reefer ook, hier een screen Bewerkt: 6 juni 2006 door SWYV Reageren
coz Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 isschien beter want als daar bij water dan kan moeilijk uit aangezien die ding om te draaien tegen de muur zouden schuren en kan dus niet vertrekken als het een helipad is wat ze weggehaald hebben zou daar natuurlijk geen last van hebben mijn verklaring, het was inderdaad een helipad op easter basin maar je ziet op de kaart dat het helemaal tegen de rand aan is waarschijnlijk werd het daarom te makkelijk om die hunter te pakken en hebben ze het iets veranderd en staat die hunter nu binnen de omheining (grote boot, beetje klimmen. pas als je op land staat paar sterren, snel wegvliegen naar wang cars, daar met toch al klaarstaande auto ff sprayen en zou een gratis hunter hebben - nu moet je door de poort - tig mannetjes ontwijken, terwijl er op je geschoten wordt opstijgen en dan kan je naar wang ......) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.