Jump to content

Kaart klopt niet, is er hier een gebouw of niet?!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

isschien beter want als daar bij water dan kan moeilijk uit aangezien die ding om te draaien tegen de muur zouden schuren en kan dus niet vertrekken

als het een helipad is wat ze weggehaald hebben zou daar natuurlijk geen last van hebben ;)

mijn verklaring, het was inderdaad een helipad op easter basin

maar je ziet op de kaart dat het helemaal tegen de rand aan is

waarschijnlijk werd het daarom te makkelijk om die hunter te pakken en hebben ze het iets veranderd en staat die hunter nu binnen de omheining

(grote boot, beetje klimmen. pas als je op land staat paar sterren, snel wegvliegen naar wang cars, daar met toch al klaarstaande auto ff sprayen en zou een gratis hunter hebben -

nu moet je door de poort - tig mannetjes ontwijken, terwijl er op je geschoten wordt opstijgen en dan kan je naar wang ......)

interressant maar ik denk een beetje onzin

de hunter staat er pas na dat je alle gouden medaies hebt gehaalt bij de vlieg school

ik ga zelf ook nog even kijken :cya:

EDIT: ja het klopt hij is eigenlijk veel smaller als op het kaartje :cab:

Bewerkt: door ASPHALT
Geplaatst: (bewerkt)
Dit is geen EE, dus het hoort niet in EE-forum thuis.

En maak je plaatjes kleiner, want ze rekken de hele pagina uit.

Moved naar SA general

Dit woord toch in de SA:MP Forum

en ik denk vast dat het niet goed is afgemaakt of dat misschien is dat object niet goed geplaatst ;)

Dynamic

Bewerkt: door Dynamic
Geplaatst:
Dit woord toch in de SA:MP Forum

en ik denk vast dat het niet goed is afgemaakt of dat misschien is dat object niet goed geplaatst ;)

Dynamic

Dit is niet SA:mp specifiek hoor.

Dat witte object staat op de radarmap van de originele San Andreas, en in de originele San Andreas staat daar dus in de werkelijkheid niets meer dan een aanlegsteiger, dat veel kleiner is dan het object op de radarmap..

Geplaatst:

ik heb dat vierkantje-met-wit-stukje vergeleken met een helikopterplaats waar ook een heli staat. zie hieronder:

kaartjevaag8rc.jpg

kaartvaag28nk.jpg

vergelijk bovenstaande plaatjes met elkaar en zie hoevel overeenkomsten er zijn!

Het is inderdaad een mysterie...

Volgens mij staat het mannetje van Puma in de legerbasis van San Fierro hè?

Als je goed op de radar kijkt lijkt dat witte figuurtje op het weggelaten stukje een schotel ofzo, misschien was het wel een schotel dat dingen moest opsporen voor het leger daar, omdat het een 'Naval Base' (duik basis) is zou dat ding misschien vijandige duikboten moeten opsporen ofzo, of misschien nog wel torpedo's die afgevuurd zijn. :puh: Ongeveer zo'n ding als 'The Big Ear'.

Misschien stond er eerst ook wel zo'n SAM Site, tja, het kan natuurlijk van alles zijn geweest. ;)

mooie theorie, maar lijkt met niet erg waarschijnlijk

nee!!! hunter staat op ander plaats geparkeerd, misschien beter want als daar bij water dan kan moeilijk uit aangezien die ding om te draaien tegen de muur zouden schuren en kan dus niet vertrekken, en nu staat die op een open plaats dichtbij die plaats waar wss uitgehaald is!

ehm misschien dat dat heliplateau evenhoog was als de basis zelf?

Geplaatst:

Volgens mij heb je gelijk. Uiterlijk en formaat komen inderdaad precies overeen met een Heli-pad.

Edit:

Hier nog even een duidelijker plaatje van de radar-map van de betreffende plek..

Inderdaad heel duidelijk een heli-pad..

post-748-1149628515.gif

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...