Jump to content

kristof01 Vs Big-Bear

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp : x men

Design : Signature.

Grootte : sign. grote

Premade : Neen.

Animatie : Neen.

render: Neen.

Tijd van inlevering :ZSM.

o ja met beginner bedoel ik dat ik een beginner ben...ik hoef niet perse met een beginner te battelen. Ik hou van uitdagingen :puh:

grtzz kristof01...

Bewerkt: door kristof01
Geplaatst:

Hey,

Ik zou heel graag willen beginnen, ik Photoshop ook nog niet al te lang, en heb nu reeks een X-Men signature. Ik zet deze in:

sigxmen0ff.png

Geplaatst:

ok!

Big-Bear:

sigxmen0ff3cv.png

kristof01:

xm7kq.png

LET OP: bij het stemmen zeg ook wrm je op die persoon stemt!

suc6 BB.

Geplaatst:

Veel Succes,

Het stemmen kan beginnen, en zoals Kristof al zei, gelijk ook een goede uitleg ;)

Geplaatst:
Premade : Neen.

Jou sig is wel Premade BB :puh: . Maar dat maakt denk ik niet uit omdat Kristof het goed gekeurd heeft.

Stemming:

Kristof01:

Goed voor een beginner! Alleen wat ik jammer vind is dat het plaatje een beetje pixelachtig is. Voor de rest ziet hij er wel redelijk goed uit met de border en de tekst. Tip: Misschien kan je de volgende keer grotere plaatjes gebruiken waardoor het niet pixelachtig word door het vergroten.

Big Bear:

Een mooie sig. Maar wel met een paar minpunten: De linker kant vind ik naar mijn mening te donker en ik vind de scanlines te fel aanwezig. Daarin tegen is de tekst wel mooi en is de border ook niet slecht. De render die je heb gebruikt heb ik al een aantal keer zien langskomen maar hij vormt een goed geheel met je achtergrond.

Stem:

Ik stem Big Bear omdat deze toch beter is qua uiterlijk. Ik wil Kristof nog heel veel succes wensen met photoshop en het lukt allemaal vanzelf. Iedereen is steeds beter geworden dus jij ook ;) .

Ikkes.

Geplaatst:

ik stem op kristof01 ziet er gewoon gaaf uit met het zwart wit idee

Geplaatst:

Big-Bear

Een mysterieuze signature, met veel verschillende kleuren, beginnend bij blauw en eindigend bij

bruinachtig. De render is goed geplaatst en ingeblend. Ook het glow effectje om je render heen

ziet er goed uit. Ook je scanlines zien er goed uit, en zijn niet te overdreven. Het enigste

wat er beter kan is de tekst. Misschien kan je een iets minder standaard font uitzoeken.

Kristof01

Ik vind jou signature helemaal niet gek. Eerlijk gezegd weet ik niet of ik moet geloven dat dit een paint

werkje is. Jammer dat het wat pixel achtig is en een beetje vaag. Ook het font past niet bij de rest van

de afbeelding. Maar nogmaals, als dit serieus paintwerk is, is het zeker niet gek.

Mijn stem gaan naar Big-Bear.

Veel succes nog allebei ;)

Mvg, Wazuup

Geplaatst:
Big-Bear

Een mysterieuze signature, met veel verschillende kleuren, beginnend bij blauw en eindigend bij

bruinachtig. De render is goed geplaatst en ingeblend. Ook het glow effectje om je render heen

ziet er goed uit. Ook je scanlines zien er goed uit, en zijn niet te overdreven. Het enigste

wat er beter kan is de tekst. Misschien kan je een iets minder standaard font uitzoeken.

Kristof01

Ik vind jou signature helemaal niet gek. Eerlijk gezegd weet ik niet of ik moet geloven dat dit een paint

werkje is. Jammer dat het wat pixel achtig is en een beetje vaag. Ook het font past niet bij de rest van

de afbeelding. Maar nogmaals, als dit serieus paintwerk is, is het zeker niet gek.

Mijn stem gaan naar Big-Bear.

Veel succes nog allebei ;)

Mvg, Wazuup

Hier hoef ik niets meer aan toetevoegen..

Stem: Big-Bear]

Geplaatst:

Big-Bear:

Je hebt alles heel erg mooi gemaakt

ik zie geen 1 fout aan jou sig

je hebt de render , de kwaliteit , enz. alles keurig gemaakt..!!

Dus jij krijg van mij een Vote

Kristop01:

Die van jouw vindt ik het niet zo mooi

het ziet er wat blaak uit

De render is niet slecht

Verder weet ik het niet meer

Helaas..!!

-----------------------------------------------------

Mijn Vote gaat naar Big-Bear

Geplaatst:

Big-bear, jouw sig ziet er mooi uit, weinig op aan te merken

Kristof01, het lijkt of jouwe iets te veel uitvergroot is, misschien is ie kleiner mooier.

Stem: BIG-BEAR

Geplaatst: (bewerkt)
Big-bear, jouw sig ziet er mooi uit, weinig op aan te merken

Kristof01, het lijkt of jouwe iets te veel uitvergroot is, misschien is ie kleiner mooier.

Stem: BIG-BEAR

Hier is niks meer aan toe te voegen :bonk:

Dynamic

Stem: BB

Bewerkt: door Dynamic
Geplaatst:

Over de sig van Big-Bear heb ik gewoon niets te zeggen, erg mooi hoor.

Maar, ik vind die van Kristof01 mooier. Ik vind dat pixelachtige juist wel mooi, ik hoop dat je dat expres heb gedaan :puh:

Dus mijn stem is voor kristof01!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...