Ben_92 Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 (bewerkt) heeft iemand bij gta sa die camera al zo ingesteld dat je achter het stuur kijkt?(dat je 't stuur ziet)??? zoja, maak dan a.u.b. ff screens van hoe ik 'm in mot stellen op hoevewel ms ofzo en hoe ik moet safen... please help me... Bewerkt: 5 juni 2006 door Ben_92 Reageren
Big-Bear Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Ik denk dat het gewoon in de ReadMe van de bijbehorende Mod staat. Die zit er meestal altijd wel bij Reageren
Donwell Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Simpel. Activeer de CamHack in SA. Druk dan op home/v. Bovenin staat dan view: en dan staat er een getal (0 t/m 15). 1 van die cijfers zorgt ervoor dat je het stuur ziet. Ik hoop dat je eruit komt! Reageren
Ben_92 Geplaatst: 14 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 oke, het is gelukt, dank u wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.