~Mario~ Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 (bewerkt) Ik heb een spel geocht maar nu krijg ik dze error: Runtime error! Program c: program files 18 wos pedal to the metal prism 3d exe. This application has requested to runtime to format it in an unusual way. Wie kan me helpen met deze error? Bewerkt: 5 juni 2006 door searagent
Crappy-Apple Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 er kunnen wel een fouwten in een iligale versie ziten maar probeer hem terug opnieuw is te instaleren
~Mario~ Geplaatst: 5 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Nee, DAt heb ik ook gewoon bij de probeerversie!
Velaro Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Je hebt dit spel helemaal niet legaal, anders kan je dit nooit krijgen. Ook heb je in het Topic van de FBI Gang veel gepraat over downloads en Pedal To The Metal. Over Msn heb je ook gezegd dat je het illigaal hebt. Dat het niet gaat is niet meer dan normaal. 3/4 Wat je downt werkt niet. Koop een spel gewoon !
~Mario~ Geplaatst: 5 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 (bewerkt) Dat is niet waar want als ik de probeerversie uitprobeer vanaf internet krijg ik precies dezelfde error! Edit een prism 3D bestand werkt niet goed het is iets met 3D wat kan dat zijn? En dit heb ik ook gewoon bij de probeerversie, dus dat is denk ik bij de echte versie ook zo! En toen voordat ik windows nog niet had geformateert deed hij het ook nog wel gewoon dus.. Bewerkt: 5 juni 2006 door searagent
Gunslinger Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Dit gaat dus op slot... Even een quote van je gesprek in je gang topic: ________________________ searagent: Je zou wel wat mooie mogen maken met een paar van onze namen erin.BTW: Ik had je daarnet nog een pm gestuurd! schno009: ja, die had ik gelezen, ik heb hem gedownload met een torrent programma searagent: Ooh cool, Dan is hij zeker niet voor 60 minuten? schno009: nee, het was gewoon een cd image searagent: Dat zou ik ook wel willen. schno009: ik heb je een torrent gestuurdHmmm, is het niet een beetje raar dat we hier in het topic van de politie over illegale games aan het praten zijn searagent: Dit waren Oude geschiedenis zaken,Hoeveel anti virus progrmma,s gebruiken jullie? ________________________ Het lijkt me meer dan duidelijk dat je een illegale versie bezit. Ook vreemd dat je in het gangtopic zegt dat je Pedal to the Metal gaat spelen, terwijl het nu op eens niet meer lukt. Oke, je kon natuurlijk de trail gaan spelen, maar je zegt in dit topic zelf dat je bij de trail hetzelfde probleem hebt. Topic op slot en verdere maatregelen zullen volgen.
Recommended Posts