Jump to content

Handling.cfg


RSpeed

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb een probleem ik ben de installeer cd van gta vc kwijt dus ik kan gta vc niet meer op nieuw installeren :N

Nou heb ik dus iets verkeerd gedaan in mijn handling.cfg. :N

Ik weet dat het dom is maar ik heb geen backup gemaakt :$

Heeft iemand een handling.cfg voor mij???

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even voor je gekeken op GTAgames.nl, maar daar stond het bestandje niet bij. In de bijlage van mijn post vind je het bestandje.. :Y

Succes.

(blijft natuurlijk de vraag of je het spel wel legaal hebt, maar ik ben een goedgelovig mens) :engel:

EDIT: edit. :D

Bewerkt: door RonaldVC
Link to comment
Delen op andere websites

RonaldVC, ik zie 'm helemaal niet, het kan zijn dat het bestandje al gedownload is en dat je 'm daarom maar uit je bijlagen verwijderd hebt. Omdat ik daar verder niets vanaf weet heb ik hier zelf nog even de handling.cfg voor de zekerheid.

Handling.cfg

Link to comment
Delen op andere websites

RonaldVC, ik zie 'm helemaal niet, het kan zijn dat het bestandje al gedownload is en dat je 'm daarom maar uit je bijlagen verwijderd hebt. Omdat ik daar verder niets vanaf weet heb ik hier zelf nog even de handling.cfg voor de zekerheid.

Handling.cfg

:)

Inderdaad, ik zag dat hij hem al gedownload had, dus heb ik hem weer uit mijn bijlagen gegooid..

Attent van je. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Owkey dan bedankt hij doet het gelukkig nu weer :Y

Ik heb trowens nog een vraag:

is er ergens een mod waarmee je geen visuele schade meer aan je auto hebt?

Ik dat daar geen mod voor is maar een trainer. Ik heb hem even voor je gezocht: Dit kan hem zijn. Maar ik geloof dat >dit< hem is, dus dat daar een functie bij zit waarmee je auto schadevrij word. Je moet hem downloaden, het pakket uitpakken en de uitgepakte bestanden in je GTA Vice City folder zetten. (Meestal: C:>Deze computer> Progam Files> Rockstar Games> GTA Vice City.)

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...