RSpeed Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2006 Hallo, Ik heb een probleem ik ben de installeer cd van gta vc kwijt dus ik kan gta vc niet meer op nieuw installeren Nou heb ik dus iets verkeerd gedaan in mijn handling.cfg. Ik weet dat het dom is maar ik heb geen backup gemaakt :$ Heeft iemand een handling.cfg voor mij??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2006 (bewerkt) Ik heb even voor je gekeken op GTAgames.nl, maar daar stond het bestandje niet bij. In de bijlage van mijn post vind je het bestandje.. Succes. (blijft natuurlijk de vraag of je het spel wel legaal hebt, maar ik ben een goedgelovig mens) EDIT: edit. Bewerkt: 5 juni 2006 door RonaldVC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2006 RonaldVC, ik zie 'm helemaal niet, het kan zijn dat het bestandje al gedownload is en dat je 'm daarom maar uit je bijlagen verwijderd hebt. Omdat ik daar verder niets vanaf weet heb ik hier zelf nog even de handling.cfg voor de zekerheid. Handling.cfg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2006 RonaldVC, ik zie 'm helemaal niet, het kan zijn dat het bestandje al gedownload is en dat je 'm daarom maar uit je bijlagen verwijderd hebt. Omdat ik daar verder niets vanaf weet heb ik hier zelf nog even de handling.cfg voor de zekerheid.Handling.cfg Inderdaad, ik zag dat hij hem al gedownload had, dus heb ik hem weer uit mijn bijlagen gegooid.. Attent van je. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RSpeed Geplaatst: 7 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2006 Owkey dan bedankt hij doet het gelukkig nu weer Ik heb trowens nog een vraag: is er ergens een mod waarmee je geen visuele schade meer aan je auto hebt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2006 (bewerkt) Owkey dan bedankt hij doet het gelukkig nu weer Ik heb trowens nog een vraag: is er ergens een mod waarmee je geen visuele schade meer aan je auto hebt? Ik dat daar geen mod voor is maar een trainer. Ik heb hem even voor je gezocht: Dit kan hem zijn. Maar ik geloof dat >dit< hem is, dus dat daar een functie bij zit waarmee je auto schadevrij word. Je moet hem downloaden, het pakket uitpakken en de uitgepakte bestanden in je GTA Vice City folder zetten. (Meestal: C:>Deze computer> Progam Files> Rockstar Games> GTA Vice City.) Bewerkt: 7 juni 2006 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RSpeed Geplaatst: 7 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2006 owkey dan bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.