misayo Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Hallo Ik heb echt een hekel aan die vliegmissies (nou ja, die met een vliegtuig) Ik zit dus nu vast bij die freefall missie, je weet wel maffia, vliegtuig pakken en dan midden op zo'n vliegtuig een paar hitmen killen.. En tja als ik dan toch bezig ben, zou iemand mij ook kunnen helpen met dat verschikkelijke date gedoe, ik heb daar schijnbaar het geduld niet voor. Ik moet die keycard nog krijgen, maar het lukt mij gewoon niet Als iemand mij dus zou kunnen helpen graag! gelieve geen mods en/of cheats te gebruike bij voorbaat dank GTASAsf2.b
Foxr Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 (bewerkt) Wil ik wel voor je doen! EDIT: Freefall voltooid! Keycard heb ik niet, trek gewoon je gimp suit aan en ga een stuk of 3/4 keer langs bij haar, je hoeft verder niets te doen. Daarna krijg je als je genoeg % hebt een telefoontje en kun je haar huis in om de keycard te pakken. Het duurt iets te lang om dat nu nog te gaan doen, maar je kunt iig vooruit, je krijgt nu namelijk ook nog een telefoontje! GTASAsf8.b Bewerkt: 5 juni 2006 door Foxr
misayo Geplaatst: 5 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 woei THNX, njah dat maar ff proberen voor die keycard, ik kan iig weer vooruit ja nogmaals bedankt
Recommended Posts