Foxr Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Heb geprobeert te zoeken, maar kreeg helaas wat problemen: Een of meer van je zoektermen zijn bevatten minder dan 4 karakters of je zoekt naar een term dien niet is toegestaan, zoals 'html', 'img', enz, ga terug en verander het aantal karakters in je zoekwoorden, of pas deze aan. Misschien handig om ook met minder letters te kunnen zoeken? Maargoed, ik heb MTA geinstalleerd. Nu wil ik connecten, en krijg ik dat dat voltooid is. Vervolgens krijg ik nog steeds een schermpje in beeld (server... nog iets, iig geen foutmelding), waarbij niks gebeurd... na een tijdje krijg ik dat het mislukt is om op een server te komen. Ik heb al zeker 20 servers geprobeert, iemand een tip? AV, firewalls en dergelijke heb ik al uit gehad! Reageren
Dizzee Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Je kon ook zoeken met de term 'Multi theft auto'. Misschien had je zo meer geluk. En je had dit topic ook beter in het MTA forum geplaatst. Moved naar MTA help Reageren
Foxr Geplaatst: 5 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 (bewerkt) Klopt, wist nog niet waarvoor MTA eigenlijk stond, en dat er een ander forum voor was! Bedankt! Ik zie ook steeds maar "nobody to spectate"! Bewerkt: 5 juni 2006 door Foxr Reageren
RTS Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Zit je wel degelijk in een server waar iemand in zit? Dit kan ook een bug zijn, dan moet je even wachten totdat je vanzelf spawned. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.