Pietje II Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Type: Signature Stijl: Een stijl die met de afbeelding meegaat. Grootte: 500x150 Afbeelding: Tekst: Eye Of The Tiger Rand: Een strakke lijn, met een tijger-kleur, dus ongeveer oranje/bruin Kleuren: Graag ook met kleuren van een tijger, oranje/bruin Render (optioneel): - Extra (optioneel): Graag ook mijn eigen naam erbij zetten, dus Pietje II Wie wil voor mij deze signature maken? Alvast heel erg bedankt!
Silverwing Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Ik begin er alvast aan. EDIT - GRAPHICS TEAM 06 - AANVRAAG: [Pietje II]* Deze aanvraag is succesvol voltooid. Je kunt hem nu gebruiken waar je maar wilt. Het is verboden het ontwerp te bewerken zonder toestemming van het Graphics Team 06. Als je dit ontwerp niet helemaal geslaagd vind is dat geen probleem. Je bent niet verplicht het te gebruiken. Hierover hoef je geen PB te sturen of iemand te contacteren van het team. Je kunt gewoon een nieuwe aanvraag doen, dus een nieuw topic openen. Voor verdere vragen kan je terecht in het GT06: Talk Topic. Je kunt alles en altijd vragen, ik weet niet of je altijd antwoord krijgt. ---------------------------------------------------------------- IMAGE INFORMATION http://img114.imageshack.us/img114/3541/pietjeii7hh.jpg Grootte (in kB): 93, 292 kB Grootte (in px): 500x150 ----------------------------------------------------------------
Recommended Posts