Jump to content

the fast&the furious


darknight

Recommended Posts

:puh: hey mense ik had laatst weer eens een mod gevonde voor gta vice, kleine 300 mb maar dan heb je ook wat, wat die gaste gemaakt hebbe is een gta the fast&the furious mod, erg vet met echt bestaande auto's een speedometer en een schade meter, het ziet er allemaal een stuk gelikter uit en je kan meer kopen, zoals het vliegveld, stadium en ga nog maar ff door

er is een auto, die groene uit de eerste film, die haalt een speed van 400 kph

eenorm hard, enig nadeel is dat sommige auto's een wat te grote velgen hebben maar verders zeer vet, ook de hunter (apache) is zomaar te krijgen, simpel weg ff ergens een heli vandaan halen en dan via de achterkant van de legerbasis de apache halen, wel snel zijn want die eikels van het leger zijn er zo.

zeer de moeite waard om te downloaden, alles voertuigen zijn gebaseerd op uitgebouwde monsters, behalve heli's en de skimmer.

overigens kan het zijn dat de game de eerste 2 a 3X crasht, geen probleem gewoon opnieuw starten en je savegames die je nog had kun je ook weg mieteren want dat werkt niet meer, en wees gerust je hebt nu al toegang tot alles, alle missies en alle gebouwen, je moet ze wel kopen maar je hoeft geen rotmoeite meer te doen........DOWNLOADEN dus,.....http://www.suprnova.org/

daar in de game's list staat ie

greetz dark :puh:

Foto1.JPG

Link to comment
Delen op andere websites

ghehe is niet zow moeilijk, je klikt op games, linksboven op de site, dan kies je een platform, in dit geval dus PC en dan zoek je benede in de scrollist naar de file:.....Vice.Furious.MOD.[by.Epsil].[53.cars.and.more].FOR.GTA.VICE.CITY, dat is um, succes :D

Link to comment
Delen op andere websites

ghehe is niet zow moeilijk, je klikt op games, linksboven op de site, dan kies je een platform, in dit geval dus PC en dan zoek je benede in de scrollist naar de file:.....Vice.Furious.MOD.[by.Epsil].[53.cars.and.more].FOR.GTA.VICE.CITY, dat is um, succes :D

OP welke site dan, vertel het iets duidelijker,

Link to comment
Delen op andere websites

djeees joriz wha maak jij je druk over illegale site's kun je wel zeggen dat we op gtagames.nl moete kijken voor mods maar die vice mod staat daar nie in hoor, en jah sow what als het illegaal is? das het hele internet onderhand want mods zijn ook nie echt legaal :blink: fijn en leuk dat je die site promoot maar er bestaan ook meer site's en die heben soms wat meer, nah maakt toch allemaal nie uit???

of ben je echt zoiemand die voor de verandering wel een legale windows hebt en alle andere software ook legaal is, jah sure mijn gta vice is wel legaal, goeie spellen moet je idd gewoon kopen maar wat boeit jou het als ik mn mods van een illegale site afhaal?????ja boeit je schijnbaar heel veel want je wil dat er meer mense op je site komen, tuurlijk zou ik ook willen maarjah er is veel te halen maar in sommige gevallen ook niet.....of ga je nu zelf die vice furious mod downloaden en op je site zetten???

maak je nie druk, je site is goed en mooi, maar let nie op de illegale shit want da is er overal

Link to comment
Delen op andere websites

djeees joriz wha maak jij je druk over illegale site's kun je wel zeggen dat we op gtagames.nl moete kijken voor mods maar die vice mod staat daar nie in hoor, en jah sow what als het illegaal is? das het hele internet onderhand want mods zijn ook nie echt legaal :blink: fijn en leuk dat je die site promoot maar er bestaan ook meer site's en die heben soms wat meer, nah maakt toch allemaal nie uit???

of ben je echt zoiemand die voor de verandering wel een legale windows hebt en alle andere software ook legaal is, jah sure mijn gta vice is wel legaal, goeie spellen moet je idd gewoon kopen maar wat boeit jou het als ik mn mods van een illegale site afhaal?????ja boeit je schijnbaar heel veel want je wil dat er meer mense op je site komen, tuurlijk zou ik ook willen maarjah er is veel te halen maar in sommige gevallen ook niet.....of ga je nu zelf die vice furious mod downloaden en op je site zetten???

maak je nie druk, je site is goed en mooi, maar let nie op de illegale shit want da is er overal

Ben ik mee eens darknight. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

djeees joriz wha maak jij je druk over illegale site's kun je wel zeggen dat we op gtagames.nl moete kijken voor mods maar die vice mod staat daar nie in hoor, en jah sow what als het illegaal is? das het hele internet onderhand want mods zijn ook nie echt legaal :blink: fijn en leuk dat je die site promoot maar er bestaan ook meer site's en die heben soms wat meer, nah maakt toch allemaal nie uit???

of ben je echt zoiemand die voor de verandering wel een legale windows hebt en alle andere software ook legaal is, jah sure mijn gta vice is wel legaal, goeie spellen moet je idd gewoon kopen maar wat boeit jou het als ik mn mods van een illegale site afhaal?????ja boeit je schijnbaar heel veel want je wil dat er meer mense op je site komen, tuurlijk zou ik ook willen maarjah er is veel te halen maar in sommige gevallen ook niet.....of ga je nu zelf die vice furious mod downloaden en op je site zetten???

maak je nie druk, je site is goed en mooi, maar let nie op de illegale shit want da is er overal

Ben ik mee eens darknight. ;)

heh...ik ook wel een beetje.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...