tomdirksen Geplaatst: 2 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2004 Ziet het er niet verschrikkelijk nep uit dan?? en hoe moet je nou echt precies zo'n mod in je Vice City krijgen..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djvinnie Geplaatst: 23 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2004 Kan die MOD niet in de database van GTAGAMES.nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 Die website ziet er niet bepaald legaal uit!Vele coole mods zijn op Grand theft auto websites te downloaden als GTAgames.nl Tjizzz bij mij werken ze niet bij gta games. toen ging ik naar een ander site en lukte het wel.. :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
munitions Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 ik heb al eerder mods gedownload en daarvoor had ik eerst op een bepaalt deel van mijn computer gta vc voor mta geinstalleerd en op eeen ander deel voor de mods maar alsnog kon ik daarna niet meer op de gta games server?!? Hoe werkt dat!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaah90 Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 ik kan die mod daar niet eens meer downloaden, waaarnu wel>>>???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 Het is wel een legale site, want het biedt niet zelf de games aan. Eigenlijk zijn het allemaal links naar websites die games aanbieden! :lol: Nou ik ga het risico niet nemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.