Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hey iedereen ik had een vraagje wilt iemand met mij een mod proberen te maken dat je je motor kunt stillegen (ik bedoel dus niet zoals new vice city 2004 als je benzine op is dat je motor afslaagt) want dat zal wel cool ziijn dat je gewoon met een knopje je motor stillegt en als iemand wilt helpen stuur dan alstublieft programma's door want ik ben mijn programma's kwijt

alvast bedankt :)

>>> Door GTA-Sheep: Topic even verplaatst naar de modding-sectie<<<

Geplaatst:

Ik denk dat dit soort modding nog onmogelijk is. Ik weet niet veel van modden maar volgensmij zitten dit soort dingen bij 'main.scm', waar je als modder niet aan kan zitten! Jammer, je zal je moeten vestigen op een ander soort mod! (veel succes daarmee)

Geplaatst:

Ik begrijp niet 100% wat je bedoelt. Wil je dat je de motor uit kan zetten?

@Big-Loser: De main.scm is juist zeer goed aanpasbaar. Nieuwe missies gemaakt door

scm modders worden hierin geplaatst. Ik kan geen scm maar volgens mij is dit wel mogelijk.

Het geluid moet uit en de rook uit de uitlaad moet stoppen (als ik het goed begrijp dan).

Mvg, Wazuup

Geplaatst:

@Waazuup: Hij bedoelt dat je de motor uitschakeld, dat je niet meer kan rijden, maar nog steeds in de auto zit.

Zoals in het spel Mafia.

@Big-L.:Jawel hoor, waarom heet dit SCM-Modding help :clown: .

Ik zelf denk dat dit wel mogelijk is.

Maar hoe, weet ik niet.

Je kan beter JGuntherS of Jarno eens een PB'tje sturen.

Of wachten tot dat ze hier in reply'en.

Veel succes verder :Y .

Greetz :sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb het geprobeerd. Maar San Andreas crasht steeds als ik mijn label toevoeg :-( . Ik zal kijken wat ik kan doen voor je.

Edit

Met dank aan JGuntherS voor het oplossen van de crash.

1. Download

2. Pak uit met WinRAR

3. Plaats "main.scm" en "script.img" in "C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script".

4. Doe new game. Enjoy ;)

Hoe werkt het:

TOETER + SCHIET: Schakel motor uit

Hoe weer motor aanzetten: Stap uit auto en ga er weer in.

Savegames werken niet meer. Ik zal wanneer ik tijd heb een speciale EXE versie van maken.

Bewerkt: door Jarno

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...