Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey ik wil graag ook leren modden, maar ik weet niet goed hoe dat moet. Welke programma's gebruiken jullie daarvoor.

Ik wil namelijk een mod van iemand anders verder afmaken. Ik heb een mooie mod van een Cadillac Escalade, maar deze is standaart. Ik wil hem in de getunde versie, daarom wil ik door wat bumpers enzo erop te maken hem op mijn manier afmaken.

Maar mijn vraag is dus: Welke programma's gebruiken jullie om te modden (aan auto's) en waar kun je die programma's downloaden?

En het zou ook wel fijn zijn als er een uitleg bij zit zodat ik het snap :Y

Alvast heeeeeeel erg bedankt.

Geplaatst:

Viola

Ik raad je Gmax aan ;) Helemaal gratis, lijkt op 3DS Max bevat alleen minder functies, maar toch een goed progamma voor GTA Modding ;)

Geplaatst:

Oke, thnx Big Bear. Ik ga er gelijk wat van proberen te maken ;)

ps. Jij ook bedankt hoor Arjen :Y

Geplaatst:

Dan heeft hij niet nodig als hij het alleen voor hemzelf van plan is te gebruiken. Als je hem

op het internet wilt zetten zal je wel toestemming moeten vragen. Maar Mike, denk niet dat het

binnen een uurtje lukt. Hiervoor is oefening nodig. Maar in de Master Tutorial List vind je genoeg

informatie. Greetz Wazuup :bier:

Geplaatst:

Het lukt me niet echt, ik snap er weinig van. Ik kan het programma niet downloaden ofzo

Dit is de link naar de Cadillac Escalade mod. Ik wil deze graag getuned hebben, ik heb hieronder 2 screens geplaatst. de 1e is hoe hij er nu uit ziet, en de 2e is hoe hij eruit moet gaan zien (met paint bewerkt)

Zo ziet hij eruit:

cadillacescalade1xc.jpg

Zo moet hij eruit zien:

cadillacescaladetuned0rr.jpg

Nu is mijn vraag: Kent/heeft iemand een mod die op mijn 2e screen lijkt?

Of wil iemand de mod (1e screen) modden (bumpers, getinte ruiten, verder niets) zodat hij op screen 2 lijkt, je doet er me echt een plezier mee.

Alvast heel erg bedankt!

Geplaatst:

Dit lijkt dus gewoon op de bestaan Alien Bumper set, je kan hiervan de .DFF nemen, en die aan de Escalade attachen.

Voor Attach, ga naar Rechter Muisknop --> Convert to Editble Poly --> Attach (staat in het nieuwe scherm wat je krijgt)

Nu moet je alleen hopen dat hij nog steeds niet te veel Poly's bevat voor een crash ;)

Geplaatst:

Hey, ik wil ook graag een beetje leren modden. Nu leek mij dat gmax wel een geschikt beginprogramma, maar je kan hem niet meer downloaden op de link van dit topic! Weet iemand waar ik hem kan verkrijgen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...