J$Maxim Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 (bewerkt) ??? Bewerkt: 14 juni 2006 door J$Maxim Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Heey, ziet er top uit hoor Die auto op de achtergrond ziet er ook toppie uit! De leden die bij jou horen hebben ook leuke kleding aan, ik vind het mooier dan die orginele groene kleding!! Wat voor soort mod word dit eigelijk? Reageren
Wazuup Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 @Ronnie Zo te zien word het een player mod, die dus dingen veranderd als kapsel en kleding. Het ziet er allemaal netjes uit, verzorgd gedaan, met nike teken en al. Vooral Ryder ziet er erg netjes uit. Ga zo door! Mvg, Wazuup Reageren
Le MrG Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Whoaw, die paintjob ziet er echt wreed uit man! KUTGW, na het zien van deze mod ga ik m'n SA versie kopieren om daar mods in te stouwen! Meesterlijk ! Reageren
Dynamic Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Wauw!! Waar download je die! Hij is echt gaaf! maare hoe zien de ballas er dan uit? Dynamic Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Eyo J$M! Heb al lang niks meer van je gehoord, gaat die andere Mod btw ook nog door of niet? Anders wil ik je wel helpen met deze... Hij ziet er goed uit! Reageren
JelleVD Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Vette stijl dat blauw! Ziet er echt wreed uit!! KUTGW JelleVD Reageren
J$Maxim Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Bedankt voor jullie replys mensen, deze shit word beter dan die oude mod. Ik wist niet dat ik hier als J$M nog was in gelogged, de enige site die ik nog heb ofzo rare shit zins ik terug ben, ben de oude mod kwijt en alle accounts. Wat je op die fotos ziet is wat ik in het spel heb, als ik iets nieuws heb komt er updates hier binnen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.