~Mario~ Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 (bewerkt) Hallo beste mensen, Ik heb alweer een probleem ik heb 2 pictgrammen op me bureaublad staan, Ik krijg ze er niet meer af, want me pc zegt telkens Hij is nog in door iemand anders in gebruik. Maar dat is helemaal niet zo, alles heb ik gewist ervan! en veilige modus helpt ook niet! Wat moet ik doen, ik ben echt ten einde raad nu! help me. Bewerkt: 6 juni 2006 door searagent Reageren
RonaldVC Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Van welk programma waren die pictogrammen? Het lijkt me dat die pictogrammen bij programma's horen die bij het opstarten geladen worden. Je hebt waarschijnlijk die programma's handmatig verwijderd, en dan blijven altijd onderdelen achter. Ik heb dat ook met een virusscanner gehad, waarbij zelfs met de uninstallshield onderdelen achterbleven. Het bijbehorende pictogram kon ik pas verwijderen toen ik het had uitgeschakeld bij de opstartprogramma's. Ga eens naar Start -> Uitvoeren en type in msconfig. Ga naar het tabblad Opstarten en kijk welke programma's er allemaal geladen worden tijdens het opstarten. Kijk goed naar de locaties, en als je vermoedt dat een programma uit die lijst met die pictogrammen te maken heeft, zet je het vinkje uit. Herstart daarna de computer opnieuw, daarna moeten die pictogrammen te verwijderen zijn... Reageren
~Mario~ Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Werkt weer niet hij blijft het zeggen! Is er geen progje om dit van het bureaublad of te krijgen? Reageren
Wazuup Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Er is een programma'tje genaamd unlocker. Deze zorg ervoor dat alle programma's die het bestand dat je wilt verwijderen in gebruik hebben worden afgesloten. Hij is hier te vinden. Werkt dit niet dan zal je de wizard bureaublad opruimen moeten gebruiken. Deze zit onder je rechtermuisknop bij ''pictogrammen schikken op''. Mvg, Wazuup Reageren
~Mario~ Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 (bewerkt) Unlocker is geinstalleerd en dan? Ik kan dat progrmma nergens openen! Edit: Het is me al gelukt via unlocker! ik moest op dat pictogram klikken! Wel raar dat hij het wel uit kan schakelen en ik niet? want ik had hetzelfde gedaan als unlocker ik zat in precies dezelfde map, dus wel raar vindt ik dat hoor! Maar toch hartsikke bedankt voor het programma Wazuup, ik zou het othouden als ik het weer heb. Bewerkt: 6 juni 2006 door searagent Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.