Donwell Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Ik heb alle 10 de levels van het pimpen gedaan, maar nu heb ik gehoord dat je als beloning dat die meiden met je naar bed willen ofzo, maar hoe doe je dat? P.S. Sorry dat ik twee topics achter elkaar start Reageren
ASPHALT Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 de beloning is dat je nu geen geld meer hoeft te betalen aan hoertjes maar dat je geld krijgt van hoertjes Reageren
Donwell Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 ??? Juist, leg me het iets beter uit. Je moet toch nooit betalen, je krijgt het toch altijd?? Volgens mij hoef je nooit iets te geven... Wacht, even iets van WikiGta, zal ik de tekst even kopieren: WikiGta: Punt 1: Geld voor ieder meisje wat je ophaalt Punt 2: Vanaf nu wordt je betaald als je seks hebt met een prostituée Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Ja, dus had Asphalt toch gelijk dan? Net als in het echte leven moet je geld betalen om sex te hebben met hoertjes. Dus voordat je de pimpinglevels gedaan hebt kost dat dus gewoon geld voor CJ. Ná de pimpingmissies is je status dermate gestegen dat de meiden vanaf nu jou betalen om sex mee te hebben. Zodra je een meisje oppikt krijg je nu geld in plaats van dat je dat moet betalen. Prima situatie dus Reageren
Donwell Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Dus dan moet je zeg maar naar de Pig Pen (stripclub) en daar krijg je dan geld van die hoeren daar? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Nee hoor, net zoals je het eerst deed: in een auto gaan zitten en langs de kant van de weg stilstaan. Soms loopt er dan een hoertje langs die aan je vraagt of je behoefte hebt aan gezelschap. Zeg je nee (of doe je niets) loopt ze door, zeg je ja dan stapt ze bij je in de auto en vraagt ze je naar een stil plekje te rijden. Op dat plekje heb je vervolgens sex met haar. En normaal kostte dat geld, ná de pimpingmissies krijg je daar geld voor (al wordt je er niet rijk van). Reageren
Donwell Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Ok, nou snap ik het! En waar kan ik zo'n rustig plekje vinden? Zou iemand daar een kaartje van kunnen maken? Reageren
LBG Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 (bewerkt) dat kan bijna overaal zijn, gewoon in iemand zijn achtertuin Bewerkt: 6 juni 2006 door CenMan Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Rustige plekjes vind je overal hoor. Tussen 2 huizen, op een grasveld, achter schuttingen, in steegjes, middenop een honkbalveld, kortom: overal waar je maar wilt en waar geen voorbijgangers voorbij lopen. Een kaartje is daarom wat moeilijk te produceren..... Reageren
Donwell Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 (bewerkt) Ok, ik snap het! Allemaal hartstikke bedankt! Edit: Het is me gelukt, dan schudt de auto heen en weer! Bewerkt: 6 juni 2006 door TcT MafIosO Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.