Dynamic Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 (bewerkt) Hoi in deze Tut leer je hoe je een eigen startschermpje maakt voor GTA Sanandreas. Begin zo Deze tut is heel simpel voor iedereen geschikt van noob tot nerds Als alle eerst zoek je een filmpje met het formaat MPG. Ik neem zelf een video clip van Akon Plaatje als voorbeeld: Voordat je begint maak eerst een BACKUP van je map movies in je gta SA Directory Voorbeeld Je drukt met rechtermuisknop op naam wijzigen en hernoemd het naar Logo of GTAtitles. Ik heb het als GTAtitles gedaan! dit vervangt het eerste filmpje waar je de steden ziet en de makers maar het filmpje vervangt ook het geluid. in dat geval is in mijn filmpje Akon - Ghetto en zie ik dat. Vervolgens als je het hebt hernoemd ga je naar je Gta SA Directory --> Movies en druk je vervolgens op Plakken de computer vraagt of je het bestand wil eroverheen plakken! Druk op ja! en het bestand zou erover heen zijn Het is nu gelukt en je zult het resultaat zien als je alles goed hebt gedaan PS: let wel op dat je filmpje wel op een goeie grote is van je beeld anders zie je blokjes! Resultaat Bewerkt: 6 juni 2006 door Dynamic Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.