JelleVD Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 hey hallo daar, ik heb de liberty city mod gedownload voor vice city (GTA VC wordt dan GTA 3). Maar als ik de bestanden wil installeren dan geeft winrar dit aan: CRC failed in installer\source\models\gta3.img.the file is corrupt. de installer doet het wel, maar als ik VC wil starten dan gebeurt er nix. Een tijdje geleden heb ik de mod ook al gedownload en toen deed hij het wel! Wie o wie kan mij helpe? JelleVD Reageren
DaBeast Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Dat komt omdat er tijdens het downloaden iets mis is gegaan. Het enige wat je kan doen is hem helemaal opnieuw downloadenn en dan kijken als hij dan werkt. Ook moet je een "propere" Vice City hebben. Dat wil zeggen dat hij ongemod moet zijn, anders ga er crashes krijgen. Veel succes . Greetz Reageren
JelleVD Geplaatst: 7 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 bedankt, ik heb op gtaforums.com gekeken en daar zag ik een andere download die dat probleem kan fixen en nu doet ie het . Nogmaals, hartelijk bedankt JelleVD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.