Jump to content

gta spel van het jaar?


Tupac A. Shakur

word GTA San Andreas spel van het jaar???  

76 leden hebben gestemd

  1. 1. word GTA San Andreas spel van het jaar???

    • ja
      110
    • nee
      15


Recommended Posts

  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tupac A. Shakur

    9

  • Pete-R

    5

  • Yohan

    5

  • marillion

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

dan ben jij niet de enige, de hele straat staat straks voor mijn deur "roy jij hebt toch SA??? kunnen we hem lenen" Nee!!!!!!!!! :ph34r:  :lol:  :D  :puh:

Hahaha ik ben de enige in de straat met fifa 2005 en ik heb hetzelfde

post-2-1101926062.jpg

Bewerkt: door tim13
Link to comment
Delen op andere websites

Denk dat iedereen hier toch ja opzegt want dit is tenslote een gta forum  ;)

misschien zijn er mensen die er anders over denken die misschien denken dat bv de nieuwe need for speed of een ander spel het spel van het jaar word

Ach GTA is niets voor niets de grootste game serie ter wereld dus dat lukt hun wel.

Jammer maar dat is het niet :(

De grootste gamesserie is de Sim-serie

Nou dat weet ik niet zo hard hoor, men denkt het wel maar de GTA series is denk ik wel de best verkochte game reeks ter wereld en de sims niet al die expansion packs zijn bij elkaar ook maar een paar miljoen keer gekocht en gta paar tientallen miljoenen.

Link to comment
Delen op andere websites

Denk dat iedereen hier toch ja opzegt want dit is tenslote een gta forum  ;)

misschien zijn er mensen die er anders over denken die misschien denken dat bv de nieuwe need for speed of een ander spel het spel van het jaar word

Ach GTA is niets voor niets de grootste game serie ter wereld dus dat lukt hun wel.

Jammer maar dat is het niet :(

De grootste gamesserie is de Sim-serie

Nou dat weet ik niet zo hard hoor, men denkt het wel maar de GTA series is denk ik wel de best verkochte game reeks ter wereld en de sims niet al die expansion packs zijn bij elkaar ook maar een paar miljoen keer gekocht en gta paar tientallen miljoenen.

Niet alleen de Sims.

De Sim-serie

Sim City, Sim Copter, Sim Coaster, The Sims en ga zo maar door...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat GTA San Andreas wel kans maakt op die titel maar the Sims 2 zal ook erg veel kans maken daarop, maar ik heb ja gestemd, ik hoop dat SA het spel van het jaar wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

het lijkt me duidlijk dat 99% het met mij eens is dat GTA San Andreas het spel van het jaar gaat worden :D

als je het spel hebt en je hebt geen zin om elke dag vrienden aan de deur te hebben om gta sa te lenen zeg dit dat je het spel nog niet hebt is bij mij steeds een succes als ik het zeg ze blijven wel zeuren van wanneer heb je het spel maar dat boeit dan toch niet :D

Link to comment
Delen op andere websites

San Andreas gaat iedereen makkelijk voorbij. B)

Nou zo zeker weet ik dat niet hoor the sims 2 is ook HEEl erg goed volgens vele site's en mensen maar dat is denk ik wel de enigste ECHTE bedreinging voor gta san andreas

Link to comment
Delen op andere websites

de sims is echt nix vergeleken met SA....kijk in plaatselijke boekenwinkels....in elke computerblad (denk aan PU enzo) zie je wel iets over GTA SA(tegenwoordig zie je nix anders dan SA magazine covers) De enige goeie bedreiging is Halo2

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel kenmerkend dat de Sims-serie en de GTA-serie vaak met elkaar vergeleken worden, terwijl GTA uit vijf delen bestaat, en de Sim-serie uit ontelbaar veel spellen en uitbreidingen. GTA blijft goed, terwijl ze bij de Sims, Simcity, etc. steeds met wat nieuws op de proppen moeten komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel kenmerkend dat de Sims-serie en de GTA-serie vaak met elkaar vergeleken worden, terwijl GTA uit vijf delen bestaat, en de Sim-serie uit ontelbaar veel spellen en uitbreidingen. GTA blijft goed, terwijl ze bij de Sims, Simcity, etc. steeds met wat nieuws op de proppen moeten komen.

ik snap de vergelijking GTA en SIMS niet.

de sims spreekt mij niet aan en vind persoonlijk de sims een heel andere spel serie

Bewerkt: door tupac
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...