Jump to content

gta spel van het jaar?


Tupac A. Shakur

word GTA San Andreas spel van het jaar???  

76 leden hebben gestemd

  1. 1. word GTA San Andreas spel van het jaar???

    • ja
      110
    • nee
      15


Recommended Posts

Dat is ook zo maar halo 2 is ook een heel ander spel en dat word ook vergeleken met gta san andreas dus dat is ook niet eerlijk. Halo2 is veel meer zoeken enzo en elke keuze die je doe bepaalt de loop van het verhaal dat is bij gta 1,london,2,3,vice city,san andreas helemaal niet het geval daar hoef je geen keuzes te maken je moet het gewoon doen! B)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tupac A. Shakur

    9

  • Pete-R

    5

  • Yohan

    5

  • marillion

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik denk zeker dat SA het spel van het jaar wordt.

Vanaf Juni is er bijna geen dag meer geweest dat je niks over SA hoorde, en er kwam om de 2 of 3 dagen wel nieuwe screens bij.

Ook leuk: op Gamer.nl is de skin van de site helemaal in het teken van SA (nu al) en ze hebben ook een GTA geschiedenis gemaakt deze is hier te vinden http://www.gamer.nl/viewdoc/1445

Link to comment
Delen op andere websites

Ook leuk: op Gamer.nl is de skin van de site helemaal in het teken van SA (nu al) en ze hebben ook een GTA geschiedenis gemaakt deze is hier te vinden

he das wel leuk om te weten/lezen

Link to comment
Delen op andere websites

Nee dit maakt helemaal niks uit en als er een categorie 18+ spellen is dan wint gta san andreas met gemak!

tja et is wel een zeer gewild spel

het is meer dan een gewild spel het is het beste spel tot nu toe en het word cker het spel van het jaar geen twijfel over mogelijk er zijn zo veel mensen die gta sa gaat kopen

als de uitrijking er is hoor je dit:

the best game of 2004 is...........grand theft auto san andreas :D

Link to comment
Delen op andere websites

Nee dit maakt helemaal niks uit en als er een categorie 18+ spellen is dan wint gta san andreas met gemak!

tja et is wel een zeer gewild spel

het is meer dan een gewild spel het is het beste spel tot nu toe en het word cker het spel van het jaar geen twijfel over mogelijk er zijn zo veel mensen die gta sa gaat kopen

als de uitrijking er is hoor je dit:

the best game of 2004 is...........grand theft auto san andreas :D

oke dat is al helemaal goed ;):D

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is r*kstar games gewoon op zoek naar die prijs beste spel van het jaar 2004 waarneer word dit eigenlijk uitgereikt en hoe heet dit?¿? :unsure:

ja zou ik ook wel willen weten ik voeg nu wel reply's toe maar wanneer is het

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is r*kstar games gewoon op zoek naar die prijs beste spel van het jaar 2004 waarneer word dit eigenlijk uitgereikt en hoe heet dit?¿? :unsure:

eerlijk gezecht geen flauw idee

misschien op de E3

wie weet het????

1 ding weet ik wel datum is nog lang niet bekend.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...