Jump to content

gta spel van het jaar?


Tupac A. Shakur

word GTA San Andreas spel van het jaar???  

76 leden hebben gestemd

  1. 1. word GTA San Andreas spel van het jaar???

    • ja
      110
    • nee
      15


Recommended Posts

Ik denk dat ze er nog een concurrent bij hebben: Killzone. Is nog niet uit maar heb de demo gespeeld en: :o whoooooow

Hoe krijgt dit kleine nederlandse bedrijfje het voor elkaar om dit neer te zetten? Het is voor mij zonder twijfel de beste FPS die ik gespeeld hebt op de ps2 en houd zich zeer goed staande naast pc shooters. Het blaast echt alles wat maar een poging doet te concureren weg. Een spel als timesplitters 2 wat hiervoor als de beste FPS op de ps2 bekend stond lijkt hiernaast wel op een prutswerkje.

Grafish echt de absolute top voor de ps2. Als ze dit kunnen neerzetten kun je nagaan wat er gaat gebeuren als er uiteindelijk een conversie naar de pc zou komen. Een superrealistische sfeer. Je teamgenoten die non stop tegen je aan het praten zijn en nooit in de weg lopen(!!!!!). De tegenstanders: dit is voor mij de nieuwe standard op het gebied van AI. Het is moeilijk te omschrijven maar ik raad jullie zeker aan om deze demo te proberen. Hij zit bij een nederlands playstation boekje(prijs 6.95).

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tupac A. Shakur

    9

  • Pete-R

    5

  • Yohan

    5

  • marillion

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

IK denk SA. Ik heb the sims deluxe en vind er echt niets aan. En in het blad van de game mania kon je er een bon krijgen als je SA of Halo 2 kocht, kreeg je er een poster van Sa of Halo 2 bij.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het nog niet zo zeker of GTA het spel van het jaar wordt, dat is toch ook nog nooit gebeurd of wel?

ik hoop uiteraard wel dat GTA SA het spel van het jaar wordt, ze maken zeker kans, maarja het zal wel moeilijk worden om tegenop The Sims te kunnen

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn beeld op de sims/waarom word sims goed verkocht:

Pietje gaat met zijn moeder naar de speelgoed winkel om te kijken voor een cadeau voor kerst/sinterklaas. Nou Pietje wat wil je hebben? Waarop Pietje antwoord: ik wil graag Killzone. Wat voor spel is dat dan Pietje. Waarna de moeder het spel uit de schappen pakt en na een vluchtige blik afkeurend antwoord: Al dat geweld dat is toch helemaal niet nodig. Er zijn toch genoeg andere alternatieven. Vervolgens trekt ze the Sims uit de schappen: is dit niet leuk? Pietje zou liever een leuker en beter spel willen hebben maar moet het er helaas maar mee doen.

Dan is er nog de gezellige oma. Oma gaat een cadeau voor haar kleinkind kopen en vraagt aan de medewerker wat een beetje actueel is. Stel je voor je werkt bij een speelgoedwinkel en er komt een oud vrouwtje naar je toe met de vraag wat een beetje een leuk spel is voor haar kleinkind. Zou jij haar dan een supergeweldadig spel aansmeren?...... nee dus. Kortom oma loopt ook de zaak uit met the sims.

Nu zou je kunnen denken dat ik een beetje overdrijf. Maar het enige wat je hoeft te doen is 10 minuten bij de gamesschappen te staan en je krijgt genoeg van dit soort soortgelijke situaties.

Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand voor de lol de hele dag een beetje gaat zitten koken, schoonmaken de postbus leeghalen, werken, etc. Dat gaat er bij mij echt niet in. En ja ik snap dat er vernieuwingen in zitten en dat je niet zo vaak je "verplichtingen" hoeft te doen, maar wtf verplichtingen in een spel.

Dit spel heeft in de verschillnede magazines geen geweldig hoge cijfers gehaald en ik zou het totaal onlogsich vinden als deze ook maar in de buurt komt om het te winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Lees over de hype die killzone heet:

http://nl.playstation.com/news/newsStory.j...S&linktype=PSRS

Playstation kondigt aan dat killzone nu GT4 van de nr1 positie van de most wanted list heeft afgestoot. En dat er nog nooit zo'n grote hype rond een ps game is geweest. Hoe het dan ook kan dat de voorspellingen in de richting van the sims wijzen(oa op tmf).

Check de screens mensen!!! Dit is geen PC spel en de screens zijn ook geenzins opgepoetst.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik weet niet zo zeker of GTA-sa het spel van het jaar wordt, er is een nieuwe Medal of Honor uit die ook heel erg realistisch is, en 2 nieuwe Call of Duty's, dat kunnen nog best grote concurenten worden van GTA-sa omdat heel veel mensen die spellen veel beter vinden om dat daar nog een werkelijk gebeurde geschiedenis wordt nagebootst, in alle GTA is er niks wat echt precies zó is gebeurt. Maar GTA-sa is natuurlijk wel heel uitgebreid, dus zullen ze zeker in de top 10 staan, daar ben ik zeker van.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...