.Syfes Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 (bewerkt) Wat vind jij van Star wars battelfront2,geef je mening ,en je mag punten ook geven Maar je mag wel niet zeggen:ik ken dat spel niet Bewerkt: 6 juni 2006 door Syfes Reageren
Pietje II Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Dat is een zeer cool spel! Leuk is de vele mogelijkheden, en de werelden zijn ook heel mooi gemaakt! Ik vind wel dat ze iets meer aandacht hadden mogen besteden aan de storyline, ondanks dat die toch vrij lang is. Rate: 9,5/10 Reageren
Maarten!! Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 geweldig spel je kunt hier temminste ook jedi zijn of sith of bijvoorbeeld een shooter als jango fett princes luier(leia) mijn lievelings poppetje anakin skiwalker is me is een keer gelukt om met met beide teams 750 gozers aan het begin en dan zonder een keer dood te gaan met anakin te winnen zonder cheats maarja ontopic: rate:100/10 Reageren
.Syfes Geplaatst: 22 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Er wordt er niet meer op gepost dus het mag sluiten mag ik vragen aan een moderator om dit topic officieel te sluiten Reageren
Matiscus Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Er wordt er niet meer op gepost dus het mag sluiten mag ik vragen aan een moderator om dit topic officieel te sluiten Je mag zomaar niet achter een slotje vragen. Een topic word alleen maar gesloten als er gespamt word of als er iets uit de hand loopt. Dus vraagt niet achter een slotje. Reageren
.Syfes Geplaatst: 24 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Oke ik zal het de volgende keer niet doen bedankt matiscus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.