the_fa2man Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 als ik bij mijn nero kijk staat er negens zo van dvd maken er staat verder wel cd maken ???? Reageren
Dynamic Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Hmm wat heb jij rare nero! je moet nero StartSmart opstarten en dan Op DVD klikken zo kan je met gemak branden Dynamic Reageren
SummerBase Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 (bewerkt) - Heb je hiervoor niet Nero Burning Rom of Nero Express voor nodig. - Heb je wel een Dvd-brander, en/of lege schijfjes? - Heb je de Dvd-brander aangesloten en heeft deze al eens een schijf gebrand. Ik kan zo één, twee, drie niet echt een oorzaak verzinnen. Mischien kun je wat meer vertellen over het merk/type brander en/of de gebruikte software legaal/illegaal is. Want dat kan ook nog wele eens voor problemen zorgen. Maar hou het er maar op dat je gewoon Nero Burning Rom of Nero Express nodig hebt. Ik heb er zelf niet zo enorm veel verstand van. Want ik brand nooit, ik heb Nero zelf wel hoor. Veel succes. Dynamic was me voor, en natuurlijk Zonnet Rullez met zijn korte berichten. Dat is natuurlijk mijn mening. Bewerkt: 7 juni 2006 door SummerBase Reageren
the_fa2man Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 deze nero zat al op mijn pc toen ik hem kocht en mijn branders naam weet ik niet waar kan je de naam zien hij is ingebouwd en mijn nero express en andere nodige progamma's geven ook geen dvd maken aan alleen mini dvd Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 (bewerkt) Misschien een hele domme opmerking van mijn kant, maar weet je zeker dat het ding wel DVD's kán branden? Als ik goed zie speelt hij namelijk wel DVD's, maar kan alleen CD-Roms branden. Althans, dat maak ik op uit je afbeeldingen. Heb je al eens eerder een DVD gebrand? Edit: ik zie dat de vraag "heb je al eens eerder een DVD gebrand" ook al door Summerbase werd gesteld.... Bewerkt: 6 juni 2006 door GTA-Sheep Reageren
the_fa2man Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 neej mij is het nooit gelukt om een dvd te branden neej Reageren
Goliat Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Volgens mij heeft ons schaap hier wel een punt. Helemaal zeker weet je het nooit dus je zou eens de specs van je DVD-drive/rw(als het er één is) kunnen geven. Ga eens naar www.driveragent.com, daar kan je je pc laten scannen en zo een compleet overzicht krijgen van al je hardware. Reageren
the_fa2man Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 dan komt er te staan bij mijn drive DVD/CD-ROM drive en er staat op mijn drive een tekening van cd rewriter en dvd rom dus mijn pc kan niet dvd's rewriten Reageren
ikt Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 (bewerkt) Ikke weet wat! Je Nero Express is oud Ik heb Express 7 en daar staan wel veel opties in. (Inclusief DVD maken) Dus koop gewoon de nieuwe versie van Nero. EDIT; Ik zie dat jij Nero Vision Express 2.0 hebt. Dus over het Vision gedeelte: Ik heb daar 4.0 Maar Nero premuim* 7 raad ik je aan (heb ik ook) *Daar mag je ook voor ultra/iets anders kiezen hoor Bewerkt: 7 juni 2006 door ikt Reageren
the_fa2man Geplaatst: 7 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 neej jongen ik heb geen dvd rewriter drm staat er ook geen make a dvd bij nero ookal neem ik de nieuwst heb ik al geprobeerd Reageren
-Niels- Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Dus je hebt GEEN DVD-brander? Kijk is op je CD/DVD-Lade, wat staat daar op? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Nee, hij heeft geen dvd-brander helaas.. Er staat onder het pictogram op zijn pc: DVD/CD-RW station. Dat betekend dus dat hij dvd's kan lezen, en cd's kan schrijven. Bij een DVD-brander, staat er alleen: DVD-RW-station, omdat een dvdbrander sowieso ook cd's kan branden. Zie screen van mijn pc: Reageren
ikt Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Zit dat zo in elkaar? Nu weet ik het Nu ik het 100% snap: Het beste kan je een DVD brander kopen. Dan kan je PC alle schijfjes lezen (behalve van speciale apparatuur zoals GameCube). Reageren
Gunslinger Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Wat hierboven staat klopt; DVD/CD-RW = DVD lezen, CD lezen en schrijven DVD-RW = DVD lezen en schrijven, CD lezen en schrijven Ja, ik weet het: Je zou verwachten dat je inplaats van DVD-RW juist DVD-RW/CD-RW zou krijgen, aangezien je met een DVD-brander ook CD's kan lezen en schrijven, maar ik heb die afkortingen ook niet bedacht. Het beste kan je een DVD brander kopen. Dan kan je PC alle schijfjes lezen (behalve van speciale apparatuur zoals GameCube). Toevoeging: Je kunt zowel DVD- als DVD+ schijfjes branden en afspelen. Veel DVD-spelers die je op een tv aansluit, kunnen echter maar een enkele soort afspelen: Of +, of -. Moet je van te voren dus wel even testen. Dus niet meteen een doos kopen met 50 DVD- of DVD+ schijfjes erin. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.