Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ookal ben je een liedje kwijt kan je dit hierzo aanvragen

de bedoeling van dit topic is dat er niet telkens nieuwe topics komen voor de mensen die hun liedjes kwijt zijn dus veel plezier met het topic :clown:

Geplaatst:

Ik snap dit even niet!

een liedje kan je toch niet kwijt zijn?

en zou jij het dan sturen?

Dat is iligaal ;)

Dynamic

Geplaatst: (bewerkt)

Kijk, er worden de laatste tijd ontiegelijk veel topics gemaakt met: 'Ik zoek een liedje'.(ik zelf heb er ook een gemaakt) dus hij bedoelt dat, als je een liedje zoekt je dat in dit topic moet posten, en b.v je hoort een liedje op de radio.....(wij houden van oranje bijv.) nou dan typ je hier:

Hallo, ik ben een liedje kwijt het gaat zo: Nederland o Nederland jij bent mijn kampioen!!, en dan weet ik hoe dat liedje heet, zeg ik dat is André Hazes met Wij houden van Oranje, en dan moet diegene die het. nr zoekt dat maar op een of andere manier.

Bewerkt: door robertsa
Geplaatst:

de bedoeling van dit topic is dat er niet telkens nieuwe topics komen voor de mensen die hun liedjes kwijt zijn dus veel plezier met het topic :clown:

Waar wil je heen met dit topic? :?

Ik zie er weinig nut van in en dit topic kan leiden tot warez request en dat is iets wat streng veboden is hier.

En er zijn talloze programma's waarmee je dat soort dingen kan opzoeken.

Geplaatst: (bewerkt)

Waar wil je heen met dit topic? :?

Ik zie er weinig nut van in en dit topic kan leiden tot warez request en dat is iets wat streng veboden is hier.

En er zijn talloze programma's waarmee je dat soort dingen kan opzoeken.

Nounou, overdrijven is natuurlijk ook een kunst. :sst:

Misschien met een duidelijke topictitel, en wat basisregeltjes in de beginpost kan dit best wel wat worden..

Het vragen naar een titel van een liedje mag natuurlijk altijd, hoe je dan aan dat liedje komt zal iedereen worst zijn, als je het maar buiten het forum om doet.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Laat ik dan gelijk maar een droppen. :D

Weet iemand hoe het liedje heet die in die nieuwe Opel reclame gebruikt wordt? Die reclame waar die Opel cabrio zegmaar aan het surfen is... (geweldige reclame overigens).

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst:

Ik heb ook al een Muziek & Film forum Helpdesk gemaakt, daar werd NIET in gereageerd. Ik had het oa voor dit soort vragen gemaakt.

Geplaatst:
Laat ik dan gelijk maar een droppen. :D

Weet iemand hoe het liedje heet die in die nieuwe Opel reclame gebruikt wordt? Die reclame waar die Opel cabrio zegmaar aan het surfen is... (geweldige reclame overigens).

Zelf weet ik niet precies welke je bedoelt maar ik heb hier een site waar je de liedjes van reclames kan achterhalen. Ik denk dat je even goed moet zoeken. Het is een beetje zoeken naar een spelt in een hooiberg vind ik. :)

Anders kan hij hier bij zitten, oo khier moet je even zoeken kan gewoon met de zoekfunctie! Ik zoek nog wel even verder voor je..

Geplaatst:

het topic is bedoelt om liedjes waarvan je de namen kwijt van ben weer terug te vinden in plaats voor elk liedje een nieuw topic

Geplaatst:

Als je een liedje "kwijt" bent, maar je hebt kent wel een deel van de tekst, heb ik een trucje om aan de titel te komen. Ga hier naartoe, en klik bij het selectievakje "zoeken in" op "in songtekst". Voer daarna in het zoekvak het deel van de tekst die je kent in, en voíla, in veel van de gevallen komt het nummer tevoorschijn!

MVG, RogierS.

Geplaatst:

En als je ergens een achtergrondlied of een beat nodig hebt, kun je altijd mij een PM sturen

-- DJ TQM -- :puh:

Geplaatst:

snappie heb meer skills dan je pappie je hele maffe clik en je batti boy matties mogen komen julli rappen mee voor spek en bonen heb te maken met kilss die niet uit

Geplaatst:

Huh?

@rullez goed idee maar nielsd was je vorr zoals ie zei.

Want ik zoe namelijk heel wat liedje voor op de comp te zetten...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...