Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

zoals ik al eerder zei: ik haat vliegmissies!!!

sommigen gaan nog wel als je de tijd en rust hebt om te vliegen, maar niet zoals bij deze!! met jets achter je aan die je neer willen halen en dan moet je ook nog andere boten neerschieten, het lukt me tot op een bepaald punt, en dan crash ik het vliegtuig of word neergeschoten :(

kan iemand mij aub helpen

liever geen cheats/mods gebruiken

alvast bedankt :D

GTASAsf5.b

Geplaatst: (bewerkt)

Vertical Bird : Passed

Ik heb de missie Vertical Bird voor je gehaald zonder cheats en/of mod's. Je kan volgens mij bij je vliegveld nu altijd een Hydra halen. De Hydra die je in deze missie moest gebruiken. Natuurlijk wil je deze missie zelf een keer halen zonder onze hulp. Dus daarom leg ik je ook direct een uit hoe deze missie in elkaar zit.

Je gaat met een auto naar een boot waarna je naar het grote schip in de haven moet varen. Daar kun je via de achterkant naar binnen glippen. Eenmaal binnen kun je het beste even het water in springen en een goed geweer pakken. Dan ren je op de bewaker af en schiet/ramt heb dood. Dan moord je alle andere personen die je maar kunt vinden in de boot. Ga naar het rode rondje en ga erin staan. Dan moet je snel naar de Hydra's toe voordat er een bewaker in een Hydra aan komt. Laat de aankomende Hydra direct ontploffen. Stap in één lege Hydra en vlieg naar de gele/beige hokjes. Die boten moet je kapot maken.

Je moet de Bezooka (vliegtuigwapen) locken, dat betekent dat je een bom kan laten richten op een bepaald object. Dit doe je met de spatie, als je de spatie indrukt met een voertuig in de buurt word het voertuig Groen en waneer het rood word moet je vuren. De bom gaat dan automatisch op het voertuig af. En zo doe je dat nog een keer bij de andere 3 boten.

Als je de hele tijd blijft vliegen kunnen die tegenstanders (rode puntjes) je (bijna) niet neerschieten. Als je dat gedaan hebt moet je terug naar je vliegveld. Land rustig met de S toets, zorg er wel voor dat je Wielen zijn ingeklapt (2 of +). Dan moet je de Hydra in de garage/overkapping plaatsen.

Veel plezier/succes, en de save-game zit in de bijlage.

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

THNX zal hem zelf ook nog wel eens proberen, maar ik wil hem nu wel es een keer uitspelen

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...