Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Freestyle

Soort design: Signature

Size design: Maximaal 500x150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk

Wie?

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst: (bewerkt)

jumpstinn23qd.jpg

O, my, border vergeten. Maja, is 2de die ik ooit heb gemaakt dus ik vindt het resultaat al best genoeg zo. :Y

Bewerkt: door MrKooKie
Geplaatst:

Mijn stem gaat uit naar: Frodo!

Waarom?

Dit plaatje heeft iets goeds: Het mannetje is goed verwerkt in het plaatje zelf, ook vind ik de achtergrond toepasselijk bij het plaatje. Er zitten ook nog mooie lichteffecten in.

Waarom MrKookie niet?

Ik houd niet erg van de verhouding tussen blauw en roze, zoals dit in het plaatje verwerkt is. Ik vind het effect van die "strepen" wel erg mooi.

_O_

Geplaatst:

Ik vind die van MRKookie wat vaag, maar toch wel een redelijke sig)

Die van Froodoo is mooier

STEM: FROODOO

Geplaatst:

mijn stem gaat naar Froodooo bij die andere staat een beetje freestyle en een beetje blauw kleur meer niet

Geplaatst:

Nou Voor de aller mooiste kies ik maar Froodooo

Want bij Mkookie Heb je helemaal niks

alleen iets blauw's verder niks

ik zou nog iets bij doen

Geplaatst:

Jawel mij stem gaat ook Froodooo

gwn odat bij hem de font heel gepast is, achtergrondheeft ni teveel van die letterkes wat het ook niet te druk maakt en de stroke vint ik er wel nog bij passen

Mrkookie,

je sig is wat onafgewerkt, maar dit is nogmaar je 2de sig dus daar hou ik dan ook rekening mee.

Geplaatst:

't is een MEGALID battle...

Ik vindt ze opzich allebij wel mooi..

Froodooo:

Heel mooi render van "The Matrix"..

Alleen vindt ik het jammer dat de achtergrond iets te druk was..

Lettertype vindt ik ook mooi..

Mr Kookie:

Een hele mooie signature voor een achtergrond..

Daar blijft 't bij..

Misschien moest je nog een passende render toepassen..

De lettertype vindt ik er wel weer mooi bij passen..

Er kan er uiteindelijk maar 1 de stemmen krijgen..

Stem: Froodooo

Geplaatst:

Ik stem op Froodooo

Ik vind het een mooi plaatje. Alleen vind ik persoonlijk die Achtergrond wel iets te druk, maar dat is mijn mening.

Stem: Froodooo

Geplaatst:

Ik stem op MrKookie.

Ik vindt je sigs al heel erg mooi, ook al ben je nog maar net begonnen. Je achtergrond vindt ik vooral het beste van je sig. De tekst vindt ik er dan wel bijpassen, ik vind het een leuke combinatie.

Froodoo's sig vindt ik wat minder. De render komt langs drie kanten een beetje uit de sig, en aan de rechterkant zijn er ook 'kartels'. De rest is wel mooi, maar dat verpest je sig wel.

Geplaatst:

Ik stem op Mr Kookie. Ik vind het juist wel origineel om er gene plaatje in te doen. Omdat je toch origineel bezig bent, is het ook de tekst die origineel is...

Die van Frooodooo is ook mooi, maar ik vind die wat minder goed afgewerkt.

Geplaatst:

Mr.Kookie

Waarom?

Het is alsof er storm in de lucht kruisend door de zon gaan. Dat vind ik er mooi aan. De vond vind ik wat minder te dikke stroke , voortaan op 1px :cya:

Froodooo vind ik dat je TE veel sharpen om Matrix achtergrond hebt gedaan. Een voet van de matrix steekt eruit en de vector brushes zijn ook maar eenzijdige tegenover dat groen op de achtergrond. De hele sig lijkt me wat te sharpen , zo lijkt het maar een raare sig voor een matrix sig..

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...