SilverDust Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Ik weet niet of dit bekend was: Ik heb een probleem met NFS U 1 online. Als ik online wil ga spelen, zegt hij dat er een patch voor nodig is. Dus ik die accept die patch en je komt op een download page. Staat er: Check For Patch, Klik je erop krijg je een error, Klik je daarop zegt hij dat hij geinstalleert is. Start ik de game op en wil online ga spelen zegt hij weer dat ik die patch nodig heb. ik heb hem nu al 3 keer geinstalleerd, maar hij werkt nog steeds niet. Iemand een oplossing?? (sorry als dit bekend was) SD Reageren
-Niels- Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Heb je hem wel orgineel? En download je de goeie patch? Als je hem hier in Nederland gekocht hebt, moet je de EU versie hebben van de patch. Reageren
SilverDust Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Heb je hem wel orgineel? En download je de goeie patch? Als je hem hier in Nederland gekocht hebt, moet je de EU versie hebben van de patch. Hij is orgineel. Als ik Ingame play online doe, Komt er te staan dat ik een patch nodig heb. Ik accept die en er launcht een site. Er is een button: Check for updates, Dan krijg je die error, klik je op die error en dan zegt hij dat hij geinstalleerd is. En ik heb hem in Nederland gekocht. Veder heb ik er zo'n zilverkleurige buitenkant om het hoesje ( ben er even de naam van kwijt). Misschien ligt het aan de versie? SD Reageren
SilverDust Geplaatst: 7 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 (bewerkt) Ok, Online gamen werkt nu bij NFS U 1. Maar nu zoek ik een uitgespeelde savegame van NFS U 1. Als iemand die heeft post hem hier a.u.b. BVD, SD Edit: sorry voor dubbelpost... Bewerkt: 7 juni 2006 door SilverDust Reageren
SlickTB Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Misschien een keer opnoeuw installeren, heeft vaak zin. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.