Ikkes Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 (bewerkt) Onderwerp: Natuur Soort design: Signature Size design: Maximaal 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Eerst levert mijn tegenstander de sig in, dan ik. Ikkes Bewerkt: 9 juni 2006 door Ikkes
Ruurd31 Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 (bewerkt) Ikkes, ik wil een nieuwe kans omdat ik het de vorige keer opgaf. Ik neem het tegen jou op Bewerkt: 6 juni 2006 door R31
Ikkes Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Oke dan . Ikkes: Ruurd: Graag een stem met een onderbouwde kritiek! Stemmen t/m donderdag 9 juni 2006
Rullez Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 ik stem Ikkes die atervallen brangen namelijk wat mooieren effecten
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Ik stem op Ikkes. Zijn sig ziet er heel erg mooi uit, geeft ook een bepaald sfeertje. Die van R31 vind ik niet zo mooi, hij is erg wazig, doe daar eerst wat aan. Je tekst vind ik ook niet echt passen. Vote: Ikkes
Dutchy3010 Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 (bewerkt) Sorry Ruurd, ik stem ook op Ikkes. Ruurd: Je tekst is heel onduidelijk. Ook vind ik het plaatje zelf niet zo heel mooi. Erg paars Ikkes: Erg mooi plaatje, en goede tekst... Mag ik het lettertype weten? De watervalleen maken het prachtig af! Edit: @ Ikkes, ok, ik heb de tijd Bewerkt: 7 juni 2006 door Dutchy3010
Thabit Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Vote: Ikkes. Lever bij de volgende battle een andere sig in Ikkes, deze heb je al 100x gehad Ontopickckck: Ruurd, hij is wat te vaag, je moest hem eigenlijk wat scherper doen. Die van Ikkes is eigenlijk perfect ..
Dago58x Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Het Spijt Me R31 MAar die van Ikkes ziet er nog wat beter uit..!! Maak volgende keer nog mooier..!! mischien komt mijn stem toch op jou
Ikkes Geplaatst: 7 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 (bewerkt) Lever bij de volgende battle een andere sig in Ikkes, deze heb je al 100x gehad Dit is de tweede keer dat ik hem gebruik. Maar ik zal er op letten . Ikkes. Ps. @ Dutchy: Zie post Thabit :$ . Edit: @ Giorgo hierhonder, Ik zal er wat mee proberen te doen. Maar ik vind ze nou eenmaal mooi . Maar toch bedankt . Bewerkt: 8 juni 2006 door Ikkes
Giorgo Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Ik ga voor R31 omdat ik Ikkes zijn sigs een beetje afgezaagd vindt. [Vat het niet verkeerd op...] Maar je doet altijd hetzelfde, doorzichtige border, zelfde font, zelfde tekst, zelfde effecten. Daarom ga ik voor Ruurd, probeer een beetje afwisseling Ikkes. [Dus zeker niet kwaad bedoeld hé, beschouw het als een tip].
The Mafia Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Ik stem voor Ikkes gewoon omdat ik die mooier vind.
Pitbull Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Ikkes omdat die signature idd een bepaald sfeertje geeft, en ik vind watervalen mooier dan een bloem
RonaldVC Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Ik stem op Ikkes. Het enige wat me eigenlijk van die sig tegenvalt is de dubbele border, voor de rest heb ik er weinig op aan te merken. Mooi plaatje gekozen, leuk bewerkt en goed afgewerkt.. Kortom, goed werk.. Die van Ruurd is leuk gedaan. Jammer vind ik alleen dat het plaatje een beetje erg onscherp is, dat is ongetwijfeld de bedoeling geweest, maar ik vind het iets minder.. Verder vind ik de tekst iets te groot en te opvallend.. Voor de rest is het een mooi afgewerkt plaatje geworden.. Daarom dus, mijn stem naar Ikkes.
Thabit Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Sorry Ruurd, ik stem ook op Ikkes.Ruurd: Je tekst is heel onduidelijk. Ook vind ik het plaatje zelf niet zo heel mooi. Erg paars Ikkes: Erg mooi plaatje, en goede tekst... Mag ik het lettertype weten? De watervalleen maken het prachtig af! Edit: @ Ikkes, ok, ik heb de tijd Volgens mij is het Visitor 1 .
Bling Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Ik stem ook op Ikkes, omdat zijn sig lekker scherp is en over vele effecten beschikt. Die van R31 vind ik wat wazig, en ook wat simpel. Veel succes nog allebei
Recommended Posts